Bentley Continental GTC jedan je od NAJ kabrioleta na svijetu.
Najpoželjnijih, najskupljih, najljepših, najbržih...
Hm, bio je...
Sad je to Continental GTC Speed.
Novih 5 slova u imenu označava još više luksuza, još ljepši izgled, još više brzine i snage.
O prejebeno luksuznoj opremi nema smisla pisat, kao ni o jedva vidljivim dizajnerskim izmjenama, ali motor je već druga priča. Prava priča.
U 'običnom' GTC modelu je 6-litarski W12 motor sa 560 KS, a GTC Speed ima taj isti W12 s dva turbo-punjača. Snaga 610 KS. Moment 750 Nm.
Taj monstrum može mrcinu tešku 2,5 tone potjerati do stotke za 4,8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 322 kim/h. Bez krova je aerodinamika malo sjebana, pa može samo 312 km/h. Ha, ha, ha, kao da će se netko vozit tak brzo sa spuštenim krovom.
Na autu je podešen ovjes (između ostalog je spušten 10 m naprijed i 15 mm straga) da bude lakše peglat zavoje (ha, ha, šatro). Kotači su 20-colni, gumice Pirelli PZero 275/35, a opcijski se nude i keramički diskovi za efikasnije kočenje (promjer 420 mm naprijed, 356 mm straga).
Ovaj Grand Tourer Cabriolet s 2+2 sjedala dugačak je 480,4 cm, visok 138,8 cm, a širok puno prek 2 metra (219,4 cm s retrovizorima). Ima gepek od 235 litri. Kad takav gepek ima neki mali gradski auto, onda se piše da je malen, a kad ga ima Bentley onda je to taman dovoljno za dvije golf torbe.
U spremnik goriva stane 90 litri benge. Deklarirana potrošnja je 16,6 litri na 100 km. Emisija CO2 iznosi 396 g/km. Ma koga briga za to.
Post je objavljen 06.01.2009. u 15:15 sati.