Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/auti-za-sve

Marketing

Maserati Spyder GT: Kabrio verzija modela 3200 GT

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!







Iz Maseratijevih radionica dolazi logičan nastavak modela 3200 GT, roadster zasnovan na sličnom dizajnu sa svim karakteristikama pravog Maseratija. Kao i svaki novi Maserati, odmah po izlasku zapeo je za oko javnosti, a tako i nama.

Dizajn novog Maseratija je povjeren Italdesign-Giugiaro studiju za dizajn i to je odmah zamjetno u njegovim kompaktnim dimenzijama (Spyder je kraći za 22 cm u odnosu na 3200 GT). Da li su inženjeri Italdesigna i ovaj put uspjeli ostaje na prosudbu javnosti, ali po nama stražnji kraj ne odaje onu poznatu otmjenost Maseratija. Još jedna promjena u odnosu na GT 3200 coupe je i nedostatak stražnjih sjedala za koja nakon smanjenja međuosovinskog razmaka jednostavno više nije bilo mjesta, ali u roadsteru ionako nisu potrebna. Ljubiteljima Maseratija će se svidjeti povratak ovalnog loga na prednjem dijelu koji je simbol Maseratija kao i trozub na rešetki radijatora. Naravno da ne treba govoriti da je unutrašnjost izrađena od najfinijih materijala i kože. Pomični krov je platnen i sprema se u posebni odjeljak koji je odvojen od prtljažnog prostora. Mjenjački mehanizam nazvan Cambiocorsa je nešto na što su u Maseratiju osobito ponosni. Sustav razvijen uglavnom u Formuli 1 nudi vozaču izbor između četiri ponuđena načina prijenosa: Normal, Sport, Auto i Low Grip. Normal i Sport načini omogućuju vozaču manualno mijenjanje brzina sa različitim omjerima prijenosa ovisno o želji vozača, Auto predstavlja potpuno automatsko mijenjanje brzina, a Low Grip je posebno podešen za lakše kretanje pri uvjetima lošeg držanja ceste. U takvim uvjetima pomaže i izvanredan ovjes i amortizeri koji koriste takozvani 'Skyhook' sustav automatskog prigušivanja nestabilnosti koji je i do deset puta brži od svih dosadašnjih sustava, a premijeru doživljava upravo u Spyderu. Još dok govorimo o aktivnoj sigurnosti valja spomenuti i nove disk kočnice dizajnirane u suradnji s Brembom koje omogućuju Spyderu zaustavljanje kao u bolida Formule 1. Motor koji se ugrađuje u Spyder je potpuno nov V8 zapremine 4.2 litre koji je lakši za 22 kg od 3200 turbo motora. Sa četiri ventila po cilindru i bez dvostrukog turbo punjača sa modela 3200 ovaj motor razvija 390 KS pri 7000 o/min što je za 20 više od starog motora i maksimalni okretni moment od 451 Nm na 4500 o/min. Zahvaljujući novom motoru sveukupne performanse su izvanredne. Krajnja brzina iznosi 285 km/h, no naravno ostaje upitno da li će ovaj motor moći pružiti osjećaj vožnje kakav pruža turbo motor.




Post je objavljen 21.12.2008. u 20:06 sati.