Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Iz Maseratijevih radionica dolazi logičan nastavak modela 3200 GT, roadster zasnovan na sličnom dizajnu sa svim karakteristikama pravog Maseratija. Kao i svaki novi Maserati, odmah po izlasku zapeo je za oko javnosti, a tako i nama.
Dizajn novog Maseratija je povjeren Italdesign-Giugiaro studiju za dizajn i to je odmah zamjetno u njegovim kompaktnim dimenzijama (Spyder je kraći za 22 cm u odnosu na 3200 GT). Da li su inženjeri Italdesigna i ovaj put uspjeli ostaje na prosudbu javnosti, ali po nama stražnji kraj ne odaje onu poznatu otmjenost Maseratija. Još jedna promjena u odnosu na GT 3200 coupe je i nedostatak stražnjih sjedala za koja nakon smanjenja međuosovinskog razmaka jednostavno više nije bilo mjesta, ali u roadsteru ionako nisu potrebna. Ljubiteljima Maseratija će se svidjeti povratak ovalnog loga na prednjem dijelu koji je simbol Maseratija kao i trozub na rešetki radijatora. Naravno da ne treba govoriti da je unutrašnjost izrađena od najfinijih materijala i kože. Pomični krov je platnen i sprema se u posebni odjeljak koji je odvojen od prtljažnog prostora. Mjenjački mehanizam nazvan Cambiocorsa je nešto na što su u Maseratiju osobito ponosni. Sustav razvijen uglavnom u Formuli 1 nudi vozaču izbor između četiri ponuđena načina prijenosa: Normal, Sport, Auto i Low Grip. Normal i Sport načini omogućuju vozaču manualno mijenjanje brzina sa različitim omjerima prijenosa ovisno o želji vozača, Auto predstavlja potpuno automatsko mijenjanje brzina, a Low Grip je posebno podešen za lakše kretanje pri uvjetima lošeg držanja ceste. U takvim uvjetima pomaže i izvanredan ovjes i amortizeri koji koriste takozvani 'Skyhook' sustav automatskog prigušivanja nestabilnosti koji je i do deset puta brži od svih dosadašnjih sustava, a premijeru doživljava upravo u Spyderu. Još dok govorimo o aktivnoj sigurnosti valja spomenuti i nove disk kočnice dizajnirane u suradnji s Brembom koje omogućuju Spyderu zaustavljanje kao u bolida Formule 1. Motor koji se ugrađuje u Spyder je potpuno nov V8 zapremine 4.2 litre koji je lakši za 22 kg od 3200 turbo motora. Sa četiri ventila po cilindru i bez dvostrukog turbo punjača sa modela 3200 ovaj motor razvija 390 KS pri 7000 o/min što je za 20 više od starog motora i maksimalni okretni moment od 451 Nm na 4500 o/min. Zahvaljujući novom motoru sveukupne performanse su izvanredne. Krajnja brzina iznosi 285 km/h, no naravno ostaje upitno da li će ovaj motor moći pružiti osjećaj vožnje kakav pruža turbo motor.
Post je objavljen 21.12.2008. u 20:06 sati.