Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/auti-za-sve

Marketing

Maserati GranTurismo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!





Slogan koji prati lansiranje novog coupea legendarne talijanske kompanije oštar je poput samog znaka – još legendarnijeg trozupca.

Kada bi piloti konkuretnih bolida, u zlatno doba Maseratijevih uspjeha na svim trkaćim stazama diljem svijeta, u retrovizoru ugledali trozubac znali su kako će ih moćna talijanska «macchina» gotovo sigurno ubrzo prestići. I danas, kada je Maserati ponovno prilično aktivan i uspješan u sportu, njihov posljednji model, predstavljen nedavno u Ženevi, isti efekt želi postići i na cesti.

It´s not a game

Slogan dalje objašnjava svoju poruku rečenicom «It´s not a game», jasno aludirajući kako nitko predstavljanje novog modela ne bi trebao pomiješati s globalno popularnom video igrom. Istovremeno, poruka je i savršeno dvosmislena te konkurenciji poručuje – čuvajte me se! Naše oduševljenje novim coupeom vjerojatno je jasno prepoznatljivo iz ranijih rečenica, a entuzijazam ponajprije dolazi iz činjenice kako smo imali prilike provesti nezaboravne trenutke za volanom legendarnog Coupea koji s novom generacijom odlazi u zlatnu enciklopediju Maseratijeve prebogate baštine. Upravo će ovaj odlazeći model imati posebno mjesto u analima (na što smo posebno ponosni) jer će među fanovima ostati upamćen kao jedan od rijetkih modela u povijesti automobilizma koji je zbog aspiracija konzervativnih američkih kupaca morao biti temeljito redizajniran (govorimo, naravno, o stražnjim svjetlima). Jedna od najlijepših automobilskih stražnjica pretvorila se u solidan ali nikako genijalan koncept.

Giugiaro i Pininfarina

No, s novom generacijom Coupea, čak ni super bogati američki kupci (podsjetimo, SAD je jedno od najjačih tržišta za Maserati) neće imati vizualnih problema jer iza dizajna stoji renomirani Pininfarina čiji su se automobili na tržištu SAD-a uvijek prodavali u fantastičnim količinama. No pustimo Amere. Zanimljivo, dizajn prošle generacije Coupea (i genijalnih stražnjih svjetala, naravno) potpisao je Giugiaro, no sada je u internom natječaju pobjedio Pininfarina, vjeroajtno i zbog odlične marketinške činjenice jer je Pininfarina dizajnirao i prvi Gran Turismo tamo još 1947. godine. Dvoboj Giugiara i Pininfarine mogli bi opisati poput golgeterskog sraza između Thierrya Henrya i Didiera Drogbe. Obojica perfektna i odluka definitivno nije bila lagana.

Wonderboy

No opet se moramo vratiti Amerikancima. Naime, za dizajnerski studio Pininfarina radi stanoviti Jason Castriota, pogađate - Amerikanac, kojeg zovu i «Wonderboy», a isti je taj čudotvorac kreirao izgled Ferrarija 599 GTB Fiorano i jedinog primjerka Ferrarija P4/5, ekskluzivno napravljenog za (opet) američkog bogatuna Jamesa Glickenhausa. Sve u svemu, «klinac» je posao odradio odlično. Riječi su suvišne. Gledajte slike i uživajte...

Ferrari motor

To će definitivno činiti i sretni vlasnici, a uz izgled tu će im pomoći i poznati Ferrarijev 4.2 litreni V8 motor najveće snage od 405 KS koje razvija pri Ferrarijevski standardno visokih 7100 o/min. Okretni moment iznosi 460 Nm pri 4750 o/min. Snaga se prenosi preko automatiziranog mjenjača s polugicama na volanu koji zahvaljujući naprednom managmentu prepoznaje stil vožnje i na taj način regulira mijenjanje brzina. Novi GranTurismo do 100 km/h ubrzava za 5.2 sekunde uz 285 km/h najveće brzine. Nedovoljno? Sumnjamo, no vrlo je vjerojatno kako Maserati razmišlja i o jačem motoru kako bi adekvatno zadovoljio svačije apetite. Naši bi i ovako bili sasvim zadovoljeni.

Post je objavljen 21.12.2008. u 19:49 sati.