Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/auti-za-sve

Marketing

Audi R8

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!








Spektakularnom premijerom na ovogodišnjem pariškom salonu automobila, Audi je predstavio serijsku verziju svojeg prvog supersportskog automobila - R8.
Usprkos svemu nikako se ne možemo oteti dojmu kako ovaj automobil, osim što koristi platformu i brojna tehnološka rješenja, nevjerojatno podsjeća na 3najmanji Lambo3, čime će profitirati jedino Audijevi kupci koji će po znatno nižoj cijeni od Gallarda dobiti gotovo isti automobil zapakiran u nešto drugačiji lim. Pitamo se što o tome misle vlasnici prestižnih i skupih Lamborghinijevih modela.

Audi R8 je nastao na osnovi studije Le Mans Quattro. Pošto je R8 Audijev prvi model u klasi supersportskih automobila, kao uzor je poslužio koncernovski brat, Lamborghini Gallardo, od kojeg je preuzeta i platforma.

Iako se mnogima neće dopasti ovakvo posuđivanje unutar koncerna, Audi se za ovaj potez odlučio iz jasnih razloga – kako bi snizio proizvodne troškove R8-ice.
Izvana se na Audiju također prepoznaju dizajnerska rješenja preuzeta s Gallarda, no Audijevi dizajneri potrudili su se automobilu pridodati i svoje prepoznatljive elemente.

Što se pak opremljenosti tiče, R8 raspolaže sa 18 inčnim aluminijskim naplatcima, biksenonskim zakretnim svjetlima, stražnjim svjetlima u LED tehnologiji i stražnjim spojlerom koji se podiže pri brzini višoj od 120 km/h.






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!









Audi je također proširio i ponudu boja za R8, pa su dostupne Ibis bijela, briljantno crvena, ledeno srebrna, Daytona siva, Montery zelena, Mugello i Jet plava, te crna.
Svaka boja dolazi sa određenom kombinacijom bočnog umetka, no izdvojit ćemo Oxygen srebrni i karbon Sigma koji dolaze u kombinaciji sa svim bojama.

Unutrašnjost obiluje najfinijom kožom, automatskim klima uređajem, CD radio uređajem sa kvalitetnim audio sustavom, potpunim sigurnosnim i električnim paketom... Dodatna oprema još je raskošnija pa će između ostaloga kupci moći odabrati Bang & Olufsenov audio sustav sa 12 zvučnika, poklopac motora izrađen od karbona, navigacijski uređaj sa TV funkcijom, magnetski aktivni ovjes itd.





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!










Motornu ponudu za sada čini samo jedan agregat. Riječ je o Audijevom središnje smještenom 4,2 litrenom V8 motoru preuzetom iz nedavno predstavljenog modela RS4, koji razvija 420 KS pri visokih 7.800 i okretni moment od 430 Nm u rasponu okretaja između 4.500 i 6.000.

Performanse koje razvija zadivljujuće su - samo 4,6 sekundi do stotke i maksimalnih 301 km/h. Sve to može ponajviše zahvaliti maloj masi od 1560 kg, pa tako 1 KS mora nositi samo 3,7 kg.

Tim performansama Audi jasno naznačuje kako svojim modelom R8 jasno cilja na segment kojim vlada Porsche 911 Turbo. R8 snagu prenosi putem ručnog 6-brzinskog mjenjača na sve kotače, dok se kao opcija nudi poluautomatski (Lamborghinijev) R Tronic.

Iako budućim vlasnicima neće biti od neke važnosti, spomenimo kako R8 ima i prtljažnik koji je smješten sprijeda, te raspolaže sa skromnih 100 litara zapremnine.

Potrošnja, također, još jedan manje važan podatak, iznosi u kombiniranim uvjetima 13,7 litara, no sasvim je jasno kako će se ta brojka najčešće kretati na više od 20.
Audi R8 krenuo je u prodaju netom po završetku pariškog salona automobila s početnom cijenom od 104.400 eura, odnosno 115.000 eura za verziju sa R Tronic mjenjačem.

Isporuka prvih primjeraka se pak očekuje tek sredinom iduće godine, kada će biti predstavljena i jača varijanta koja će kao pogonski agregat koristiti Lamborghinijev petolitreni V10 agregat.


Post je objavljen 21.12.2008. u 18:44 sati.