Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ladyflame

A day to remember

kissBok svima.Jucer je bio dugoiscekivani izlet u Budimpestu.Prosao je super.Pa eto detalja.
Krenuli smo u 3 ujutro i morali smo bit nekih 10 minuta prije tamo.Buduci da ja naravno nemam auto morala sam ic taksijem,ali sta se moze.I tako,svi su dosli-nikog nismo morali ostaviti.Sjedila sam sa Ninom u busu i bilo nam je super...a odmah kad smo krenuli poceo je i cajka party.donijeli oni zvucnike-sve
A ja eto nisam se htjela fajtat s nikim pa sam samo nabila slusalice i slusala GLAZBU....al dobro nemam ja nista protiv da se to slusa,ali zasto su uopce izumili slusalice,ha?nono
I tako smo jedno milijun puta stali na nekim odmoristima jer se nekompo obicaju pripisalo.I stigli mi do granice s Madarskom...bilo mi je zanimljivo jer nisam nikad bila na granici i preko.i stvarno je podsjecalo na neki film-tipa nicija zamlja...nit si na svom nit na njihovom
I eto tako sam dospjela sam prvim zigom u putovnici u zemlju svojih predaka...prabake
I onda je slijedio onaj dio..mi umorni,putovanje nekih 6 sati..ma zbate sigurno kako je
Nisam ni oka sklopila....I naposlijetku smo doli tamo-negdje oko 9 i imali smo obilazak u busu dok je vodic pricao
Meni se taj dio bas i nije svidio jer smo mi tada vec svi bili na podu u busu..neki doslovno i nisam zapamtila skoro nista sto je taj tip pricao.a i glupo mi je bilo to da smo isli busom.treba to sve prohodat e to je izlet...I naravno izisli smo par puta,fotografirali se...otisli na kavu na citadeli,kupili nekakve suvenire.
A onda je bio najbolji dio...imali smo od 12 do 16 slobodno-za shopinge(sto je nekima bilo najvaznije)i ostalo...a meni je to bilo super jer ja najvise volim svrljat po gradu i upijat..hehe dusu grada
I bilo mi je super,posebno zato sto sam bila s Ninomkiss
Isle smo prvo u mjenjacnicu...i stavrno je cudno to sto je njihova valuta tak zeznuta 1000 platis a to nije ni 30 kuna.i tako sam ja imala zavidnu svotu koju samo mogu sanjat u kunama.
I kad smo nasle centar grada,otisle smo ni vise ni manje nego u mek.najljepsi i najveci kojeg sam ja ikad vidjela...i svrljale po gradu,obisle par trgovinica-i kupile par stvari,darove i slicno
Iako je po prognozi trebala padat kisa cijeli dan,pocela je tek u 16 kad smo trebali krenut tak da je super proslo(mora da je sunce granulo kad sam ja dosla tamo)
Trebali smo jos ic na Balaton,al je padala kisa i mi smo tad vec stvarno bili umorni tako da smo nagovorili profesore da ne idemo,da direktno idemo u Zagreb.
I opet je negdje na pol puta poceo cajka party....I putovali smo,putovali i dosli do granice na kojo smo stajali sat vremena..tak da su nam neki film pustili(nest cudno al dobro)
I vratili se mi u Zagreb oko 22...Ali meni je bilo sjajno i nadam se da cemo smjet na izlete i dalje...hehe

Post je objavljen 21.12.2008. u 16:50 sati.