Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/auti-za-sve

Marketing

Ferrari 612 Scaglietti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!






Sergio Scaglietti u Maranellu je dizajnirao od samih početaka. Svoje je modele predstavljao u aluminiju, materijalu budućnosti od kojeg je izrađen i fenomenalni model koji Vam predstavljamo.

Napokon je stigao. Nakon što su nam iz Ferrarijevog HQ-a iz Maranella pristojno servirali samo skice od kojih je pravom ferraristi adrenalin jednostavno morao proključati, prije nekoliko dana objavljenje su i prve službene fotografije i sada već samouvjereno možemo ustvrditi kako će novi 2+2 coupe opravdati visoka očekivanja koja je postavio fenomenalni 456 GT.

Nezaboravna 456-ica

Da, pisanje o novome 612 Scagliettiju nikako ne može proći bez osvrta na fantastični, ponovno probuđeni Ferrarijev koncept superbrzog obiteljskog konjića. 456 GT predstavljen je 1992. godine i odmah postaje instant klasik. Fenomenalna Pininfarinina kreacija osvajala je zavodljivim blagim linijama koje uopće nisu trebale crvenu boju (dapače!) da bi bile pravi Ferrari. Jasno je kako se s niti jednim Ferrarijem njegov vlasnik ne mora sramiti odlaska u operu ili predsjedniku države pa čak i Papi, no kada je u pitanju 456 onda je jasno kako će se svi uzvanici klanjati njegovoj jedinstvenoj ljepoti. Na kraju dodajmo kako se rijetki automobili na tržištu zadržavaju punih 11 godina i posljednjeg dana izazivaju istu reakciju kao i prvog.

Hommage Sergiu Scagliettiju

Pred Vama je nasljednik, Ferrari 612 Scaglietti, s Pininfarininim potpisom, naravno. Entuzijasti će odmah prepoznati kako je novi 2+2 coupe uz neizbježne brojke dobio i ime Sergia Scagliettija, slavnog talijanskog dizajnera koji je od samih početaka zajedno s Enzom sudjelovao u kreiranju neponovljivih skulptura na kotačima poput legendarnog modela 250 GT Competizione. Zašto 612? Poznavatelji će zbunjeno računati jer je prethodnik bio jedini u gami koji je koristio tradicionalni sistem numeriranja po kojem brojka označava zapreminu jednog cilindra. Ovdje to nije slučaj, no tradicionalisti nikako ne trebaju očajavati; ponovno je probuđen stari Fearrarijev natjecateljski sistem prema kojem prvi broj označava okruglu zapreminu motora (6 litara) dok 12 označava…a što mislite?

V12 = 315 km/h!

Ono što je legendarni Commendatore smatrao jedinim pravim motorom - 12 cilindara. Novi 612 Scaglietti koristi provjereni vrhunski motor iz 575 Maranella koji je za ovu priliku dodatno ojačan na 540 KS pri furioznih 7250/min. Okretni moment je ostao isti, dakle 589 Nm pri 5250/min. 12-cilindrični agregat u potpunosti je napravljen od aluminija, ima 48 ventila, a razmak između cilindara je 65 stupnjeva. 540 konja obiteljskom Ferrariju jamči impozantne performanse – samo 4.2 sekunde dovoljne su za ubrzanje do 100 km/h uz maksimalnu brzinu od 315 km/h. Obzirom na podatke jasno je tko će biti novi kralj na brzim autostradama i autobahnovima. Na autocestama? Sumnjamo, jer dokoni HR tajkuni ipak nemaju stila za jedan bezvremenski klasik poput 456-ice.

Alu space-frame

Po prvi puta na jednom 12-cilindričnom GT-u Ferrari je za izradu karoserije koristio aluminij s pripadajućom space-frame šasijom. S ovom tehnologijom novi je 612 Scaglietti čak 60% strukturalno otporniji uz nemalo smanjenje težine od 60 kg u odnosu na prethodnika, model 456M GTA, unatoč ukupnom rastu. Naime, novi je obiteljski projektil duži za 139 mm, 37 mm širi te 44 mm viši, što je rezultiralo i pristojnim prtljažnikom od 240 litara dostatnim za originalni Ferrrarijev putni komplet od pet torbi ili za dva seta golf palica. Međuosovinski razmak je povećan za 350 mm (2950 mm) što uz ukupnu dužinu od gotovo pet metara ostavlja zaista respektabilan dojam.

Ležanje i upravljivost - vrhunski

Sama je koncepcija ostala ista, dakle najbolja moguća. Motor je smješten naprijed iza prednje osovine, dok je mjenjačka kutija zajedno s diferencijalom pozicionirana straga. Upravo ovakav razmještaj ključan je za postizanje izvanredne izbalansiranosti vozila (46% opterećenja na prednjoj osovini, 54% na stražnjoj) uz nizak centar gravitacije za bolju dinamiku. Upravljivost je, uvjereni smo, tipična za Ferrari, znači vrhunska, a za bolji osjećaj brine se aktivan ovjes. Znamo kako je 456 GT bio jedini Ferrari koji se mogao naručiti s potpuno automatskim mjenjačem, a nasljednik ide korak dalje te će nuditi posljednju generaciju izvanrednog F1 mjenjača. Premijereno predstavljanje u jednom velikoserijskom Ferrariju imaju i najmoderniji sustavi elektronske kontrole trakcije i stabilnosti. Dodajmo još kako su gume radi što bolje upravljivosti i osjećaja u vožnji različitih dimenzija – naprijed 245/45 na 18 inčnim naplatcima, a straga 285/40 na 19-inčnim.

Premijera u Detroitu

Ferrari 612 Scaglietti službeno će biti predstavljen publici u siječnju 2004. godine na North American International Auto Showu u Detroitu. Detriot je izabran kako bi se obilježila proslava 50 godina od kada je počela prodaja Ferrarija na tržištu SAD-a, tradicionalno jednom od jačih tržišta, a koje bi trebalo i gutati većinu ovih izvanrednih obiteljskih macchina.

Post je objavljen 20.12.2008. u 17:50 sati.