Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tehno-samstonije

Marketing

Garmin Nuvifone - od navigacijskih uređaja do mobitela

garmin1 Garmin, koji se afirmirao na svjetskom tržištu kao vodeći proizvođač navigacijskih uređaja za automobile i motocikle, uplovio je u vode mobilne telefonije. Ovaj uređaj, koji je zapravo izradio Asus za potrebe Garmina, uz svoje standardne mogućnosti posjeduje i 3,5 inčni touchscreen, ugrađeni GPS, kameru i internetski preglednik. No, zašto bi se jedan proizvođač navigacijskih uređaja upustio u proizvodnju mobitela?
garmin2Dakle, da rezimiramo. Svi danas mogu kupiti navigacijski uređaj kojim se može bez pol' muke telefonirati. S druge strane, može se kupiti i mobilni uređaj s kojim se sada već mogu uslikati fotke poprilično dobre kvalitete. Ujedno na isti taj mobilni uređaj može se instalirati i navigacijski program koji poprilično dobro može zamjeniti samu navigaciju u automobilu. Kao što može i dobro zamijeniti fotoaparat na rođendanu. Zvuči ludo, zar ne?


garmin3Na prvi bi pogled netko mogao pomisliti da je previše što se Garmin upustio u ovakvo nešto, ali ako se sjetimo da su mobilni telefoni u posljednjih godinu dana nenamjerno (ili ipak namjerno) oteli dobar dio kolača tržištu navigacijskih uređaja, onda ovaj potez Garmina uoće ne čudi. Ako, primjerice, Nokia osim, naravno, kao mobilni uređaj može poslužiti i kao navigator, zašto Garmin, odnosno, navigator ne bi mogao poslužiti i kao mobilni uređaj?

Zaključak koji se nameće je da se tržište gadgeterija razvija nevjerovatnom brzinom, što će se svakako svidjeti ljubiteljima istih, a markica koja je na istima istaknuta je stvar osobnog izbora.

Kokanidja

Post je objavljen 20.12.2008. u 12:40 sati.