Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gogame

Marketing

Rješenje go-problema broj 213.

Malo kasnim, ali sam ipak ovdje sa rješenjem.
Vjerojatno ste uočili da je sjecište S2 značajno. Kada bi crni tamo stavio ostvario bi broj sloboda s kojima bi uspio uhvatiti bijele iznad. Već to dovodi misao da tu treba igrati. No, nije samo radi toga. Pogledajte! Bijeli igra svoj prvi potez na 1. S2!
Crni sada ima velikih problema, a vidjeti ćete da su čak i nerješivi u njegovu korist što se tiče njegovih kamenčića u kutu.
Treba ukloniti taj bijeli kamen, jer inače je četvorka crnih jako kratka. Crni to čini sa 2. S1. Na taj se način privremeno štiti od bijeloga na R1.
Bijeli mora na 3. T2. Tako čuva slabost crne četvorke.
Crni i dalje osjeća opasnost ovih bijelih koji razdvajaju njegove kamenčiće i ide na njihovu eliminaciju sa 4. T3.
Sada bijeli kreće uslovljavanjem crnih odgovora i igra 5. R3. Napao je četiri crna kamenčića i crni mora zarobiti dva bijela kamenčića sa 6. T1.
Bijeli ima vremena za potez osiguranja i pripreme za završni napad i igra na 7. P1.
Crni sada igra jedino što mu još vrijedi, jer ne stiže spasiti svoje kamenčiće u kutu i igra 8. O3! Kamenovi u kutu mu padaju, ali će uraditi zid prema lijevoj strani uz doljnji rub ploče.
Sada bijeli mora ići na zarobljavanje crnih i igra 9. R1.
Bijeli i dalje ostvaruje spomenuti zid i igra 10. O2!
Sada je šest bijelih u napadnutom obliku i crni mora uzeti četiri crna igrom na 11. S2.
Nakon svega na potezu je crni. Takav razvoj često je pozitivniji za crnoga zbog spomenutoga zida i tempa koji mu ostaje nakon rješenja, tj. on je na potezu.
A sada da pripremim rezultate iz Budimpešte.
bl. Muradenu

Post je objavljen 25.11.2008. u 12:10 sati.