Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/thewalkthrough

Marketing

KUNG FU PANDA!


Photobucket

Pokrećem igru s određenom dozom skepticizma. Glavni izbornik je potpuno bezličan i siromašan, točnije, ima samo dvije aplikacije: pokretanje demoa i izlaz iz igre. Pokrećem demo, loading nije predug što je za pohvalu. Uvodna animacija (ako to uopće možemo nazvati animacijom) traje nekih 10-tak sekundi. Naime, Panda je jedna tipična dobričina koja se bori protiv sile zla. Uglavnom, priča se više ne može servirati ni petogodišnjoj djeci. Izgled Pande je krajnje smiješan, no možda su to autori i htjeli?!
Borba u ovoj igri je glavni i jedini cilj. U demou ćete se boriti sa stotinama divljih veprova. Što je najgore, oni su vam jedini neprijatelji (dobro, doduše ima manjih i većih veprova i boss vepar XD), što nam otkriva popriličnu nemaštovitost proizvođača. Borba je također krajnje dosadna, doduše moći ćete raditi razne comboe, ali moglo se tu puno, puno više vremena posvetiti. U igri možete razbiti skoro sve, razne kipove, štandove, kolibe, te ćete razbijanjem istih skupljati poene. Zadatke ćete dobivati tako da odete do nekog označenog mjesta, no oni će se ponovo svoditi na bezlične i naporne borbe. Zagonetke u igri skoro nema, ili ima ali su one namjenjene egocentričnoj djeci, te će se svoditi na otvaranje vrata ili zaobilaženje prepreka. Demo je moguće preći za nekih 15tak minuta, te nam nudi samo jedan level. Doduše, svoje igranje bi mogli produžiti istraživanjem okoliša i sakupljanjem novčića.

Photobucket

Photobucket

Igre Kung Fu Panda cilja na mlađu populaciju gamera, nekome bi se možda mogla i svidjeti, ali igra ne nudi ništa novo. Zašto bi igrali ovu igru, kada ste vjerojatno prije odigrali na desetine sličnih?! Grafika je prosjek, glasovi likova su krajnje neartikulirani, igra ne nudi igraču nikakvu slobodu, borbe su zanimljive ali prve dvije minute. Igra izlazi na dosta platformi, i ako baš želite ovo odigrati, onda odigrajte na nekoj konzoli, te preskočite PC verziju. Po svemu viđenom, igra je čisti marketinški trik, te proizvođači pomoću filmske promocije nastoje izmusti još $$$: Nažalost toga je bilo, i biti će... Da su barem više vremena posvetili ovoj igri, možda bi i bilo nešto od nje, al' ovako je osuđena na propast.
Ako baš morate, kupite ovu igru svojim najmlađima, njima bi se mogla svidjeti, a isto tako ako imate nekoga koga baš ne volite i hoćete da mu to dati na znanje, kupite mu ovu igru, vjerujem da će odmah shvatiti rofl

Photobucket




Post je objavljen 25.11.2008. u 08:46 sati.