mutno ti je pred očima.. nemoj misliti na torticu.. samo uplati lovu na sljedeći račun.. pozivni 02.. 1234567-89....
VRATILA SE! VRATILAA SEE!! –trzne me jutros iz sna toliko da spucam čelom o uzglavlje - Ko Šta Gdje Kako ´Ko se vratio - Milka Planinc!? Onako bunovnoj i krmeljavoj mogli bi mi prodat i sletanje Marsovaca
Usput, nevezano - zašto ni u jednoj seriji ili sapunici ne možeš vidjeti normalno, krmeljavo, slinavo buđenje, nego se svi bude svježi ko´ ranojutarnje cvijeće okupano rosom, pomno našminkani, počešljani, mirišljavi i orni za seks? Ne daj bože da bi nekom oči bile mutne i krvave, kosa napol´ slipljena napol´ ko´ borneanska džungla, lice podbuhlo i iskrižano crtama od kušina i da bi mu još uz to smrdilo iz usta jer je kasno sinoć smlatio zalihu parizera pa još nije provarilo. Budi onda junak pa ga/je probaj samo poljubit, kao - dođi ljubavi da te pusnem smrdljivog/u Ma daj biži ća!
No da se vratim na moje šokantno buđenje - kad se malo pribrah i skužih da nije Milka (stoga ni stanje emergencije), krvavim pogledom ošinem radio i slinavo mu opsujen rod.
Ma koji je vrag sa tim nagradnim igrama u predblagdanskom periodu?! Ponekad mi se čini da tempirano eksplodiraju baš kao novogodišnji vatromet. Šta nas bidne osiromašene više pilaju s time?! Kao da neće ovom narodu dovoljno iscijediti kojekakvim kičastim blagdanskim đinđuvama nego nam još povrh toga podvaljuju i nagradne igre.
Pa Večernjakova velika nagradna igra, pa velika nagradna igra Tiska i Slobodne Dalmacije na svim kioscima Tiska i Slobodne Dalmacije, pa nagradna igra Dorina čokolade, pa Kerum-Konzum-Studenac-Merkator-Lidl-CBA-SBA-CIA-KGB-Mossad i ine nagradne igre trgovinskih lanaca, pa kupi samo deset proizvoda i skupljaj račune, pa skupi samo pet omota čokolade, pa posrči samo deset juha, pa natrackaj samo sto kemijsko sumnjivih kozmetičkih preparata na facu, pazuh i međunožje, pa samo igraj i osvoji, pa samo potroši toliko i toliko, pa ovo pa ono… i osvojit ćeš – auto jer auto je najčešće, namješten stan s garažom u Zagrebu naravno jer nedajbože da bi stan bio u Imotskom a garaža u Docima, skijanje u Alpama-Andama-Pirenejima-Kilimandžaru-Himalaji-sa-Šerpama nikako na Dinari-sa-Matom-Antom-Stipom-u-čergama, nenamješten stan, kuhinju, frižider, kauč, veš-mašinu, špaker, plazmu, usisivač, štednu žarulju, podmetače za pivo, pregaču i nezaobilazni set kuhinjskih noževa.
Jedina nagradna igra koje se s radošću uvijek sjetim je vječna Podravkina nagradna igra Čokolino-medo Lino u kojoj skupljaš mediće i onda uvijek dobiješ Lino kalendar za djecu i odrasle. Ali i to je pucanje na djecu (i one koji u duši vječno ostaju djeca), kužite.
Koja je to proračunata industrija nagradnih igara ljudi moji Kao potroši samo i dobit ćeš… a ono samo baš i nije samo nego samo još i malo više. Ma dobit ćeš znaš šta – šipak, eto što ćeš dobiti! Iscijedit će ti i zadnju kunu iz takujina, okrenut´ te naglavačke, zgrabiti za pete i tresti sve dok ti i zadnji novčić iz rasparane podstave starog kaputa ne zazveči na cesti. Nagradna prevara je to eto što, NAGRADNA PREVARA - a sve lijepo i po zakonu, jer što je prevara masovnija teže ju je dokazati. Prastari trik prevaranata, varaj mase, uvjeri ih u svoje dobre namjere, pri tom se bogati i ne brini - slijepo će ti vjerovati. Tako su budale vodile druge budale u svjetske ratove.
VRATILA SE! VRATILAAA SEEE!!! Pa jest – vratila se. Čista nagradna papilova ljudi moji – čista papilova