Četiri godine nekontroliranog vladanja Zagrebom Milana Bandića polako dolaze na naplatu samim zagrepčanima, a ponajviše onim starim zagrepčanima koji žive u centru grada. Ovih dana pauk služba mahnito uklanja sve automobile koji se nalaze mimo označenih parkirnih mjesta koja se naravno naplaćuju skuplje nego u Beču. Akcija „pauk“ pokrenuta je nakon što se Bandić našao pred neugodnom istinom da su novoizgrađene garaže kao što su ona na Tuškancu ili Kvatriću gotovo potpuno prazne.
Radi se o političko-ekonomskim garažama koje nemaju nikakvog prometnog smisla jer samo 100 metara od Kvatrića nalazi se garaža u Martićevoj koja nikad nije puna, a garaža na Tuškancu je jednostavno daleko od svega. Sve to Bandiću nije bilo bitno i inzistirao je na gradnji tih garaža. Sad kada su se obistinila predviđanja da su garaže potpuno promašene, Bandić je krenuo đonom na zagrepčane koji od rođenja žive u centru i silom ih želi potjerati u skupe garaže.
Kao da zagrepčani iz samog centra nisu dovoljno kažnjeni time što žive u smogu, buka tramvaja i prometa remeti im veći dio dana mir njihovog doma, a posjedovanje osobnog vozila kažnjava se haračem u obliku mjesečne parkirne karte koja je često beskorisna jer su parkirna mjesta uglavnom zauzeta. I što onda ostaje stanovnicima centra nego primjerice parkirati na nogostupu na kojemu ima dovoljno mjesta i za auto i za nesmetan prolazak pješaka? Do sad se takva situacija tolerirala, ali od sad više ni toga nema.
Umjesto da grad Zagreb prvo sagradi parkirališta ili garaže na rubnim dijelovima grada kako bi oni koji rade u centru, a dolaze iz predgrađa, mogli sigurno parkirati vozilo i javnim prijevozom doći u centar, Bandić je odlučio prvo namamiti još više vozila u centar. Time automatski dobiva i alibi da se odobri gradnja novih garaža kao one Horvatinčića na Cvjetnom trgu iako je većina zagrepčana koji žive u gradu jasno dala do znanja da se tome protivi.
Da je građevinska mafija u Zagrebu izmakla svakoj kontroli potvrđuje i cijena limenke ZET-a čiji kvadrat iznosi fantastičnih 5000 eura! Farsa ide toliko daleko da iz gradskih ureda koji su radili na tom projektu cijenu opravdavaju namještajem i klima uređajem. O kakvoj se tu krađi zapravo radi možda najbolje govori podataka da je ponuđena cijena kvadrata nove aerodromske zgrade u ponudi IGH 3500 eura, a nakon najava da je u ovoj ekonomskoj krizi to preskupo iz IGH poručuju da su voljni i smanjiti cijenu jer da oni sebe još uvijek vide i u nižoj cijeni.
Bandić uhvaćen s rukama u pekmezu cijelu odgovornost prebacuje na druge gradske službe pravdajući se da on nije znao, pri tome zaboravljajući da je upravo on samog sebe proglasio skupštinom svih trgovačkih društava u vlasništvu grada Zagreba. Prema tome ako je netko trebao znati kolika je konačna cijena te famozne ZET-ove limenke, onda je to upravo Bandić koji se sad u stilu bivšeg ministra Vukelića izvlači da nije znao.
I tko je onda tu lud, a tko lopov u cijeloj priči i gdje se u svemu tome nalazi socijal demokracija?
Post je objavljen 06.11.2008. u 09:54 sati.