Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mvko

Marketing

sv. Pavao i internet - 124. dan Pavlove godine


Image and video hosting by TinyPic

Na vrlo zanimljivoj njemačkoj web stranici Paulusjahr objavljen je članak pod naslovom: Pavao i internet.

Evo ukratko što piše u članku:

Kad bi sveti Pavao ponovo došao na zemlju sigurno bi se služio svim suvremenim raspoloživim sredstvima za širenje Radosne vijesti. Opremljen vlastitom web stranicom, mobitelom i e-mailom puno lakše bi stupao u kontakte sa kršćanskim zajednicama.

Kojim bi se suvremenim medijima koristio i što bi izabrao?

O tome je Horst W. Opaschowski napisao vrlo zanimljivu studiju pod naslovom "Njemačka 2030 - naš život u budućnosti: Od TV-generacije do @-generacije" .

Ako bi Pavao posegnuo za štampom za širenje evanđelja, tu bi se razočarao, jer dugačke i kompleksne tekstove, kakve je on volio, jedva da još netko čita.

Slično bi bilo i sa televizijom. Ljutilo bi ga pomanjkanje kriterija kao i činjenica da je sve stavljeno na istu vrijednosnu razinu. Osim toga interes gledatelja usmjeren je puno više na zabavu nego na informaciju i rasprave.

Ako bi se još malo više uživio u današnjicu, osjetio bi bilo "generacije @", čija je misao vodilja: " Surfam, dakle postojim!" Pripadnici te @generacije imaju sve više kontakata s medijima, a sve manje sa živim ljudima. To su umreženi nomadi u stalnoj potrazi za smislom.

Ipak, sv. Pavao ne bi odustao o suvremenih medija. Vjerojatno bi pisao blog o svojim vjerskim iskustvima i uvjerenjima. Sudjelovao bi u kontaktnim emisijama. Koristio bi se internetom i bio prisutan u virtualnom svijetu. Istovremeno bi poticao roditelje i djecu na živu komunikaciju i upozoravao na opasnost kompjutorskih igara. Sve bi činio da ljude vrati vrijednostima pravog života.

Zaključak cijelog članka bio bi, da se i današnji kršćani trebaju koristiti novim medijima u širenju Evanđelja!



Post je objavljen 30.10.2008. u 23:20 sati.