Dragi ljudi, nemam puno vremena zadnjih dana i to stanje će se produžiti na još barem tjedan do dva. Zato vas slabo obilazim i njegujem. To, dakako, nije opravdanje što vi slabo obilazite mene, ali dobro... Imam za prijaviti nešto jako bitno, jednu stvar, a to bi bilo ovo plus ono što ću spomenuti nakon ovog. Dakle, gledala sam danas dok sam jela namaz od artičoke na kruhu, s filetom lososa pride, Panoramu, onu emisiju što obaviještava o regijama Hrvatske. I onda je bilo što, novinarka, autorica priloga o novom niskopodnom tramvaju koji vozi do Dupca, jedanaestici, kaže da su se novim primjerkom tramvaja prvi provozali gradski oci. Eto, to je već samo po sebi dovoljan razlog da svaka imalo intelektualna osoba otkaže pretplatu toj mrskoj državnoj instituciji. Mogla je ona to i pogrdno ili ironično reći, iako mislim da nije imala ni u primisli, ali u tom slučaju bi morala biti jako, jako ironična da joj prihvatim tu nebuloznu, ženopodrivačku, sintagmu. Tu se krije neprijatelj, kolegice i kolege, u nepažljivom, nepromišljenom i, samim time, nedovoljno ironičnom, korištenju terminologije. Tu emisiju treba zabraniti, a pretplata se s današnjim datumom treba ukinuti, barem u Zagrebu. U gradovima koji nemaju "oce", nego ravnopravna muško-ženska porodična rukovodstva, ti nek plaćaju pretplatu, ako hoće. Osim toga, ako mi je Bandić otac, molim da se počne ulagati u genetička istraživanja kako bi me se korigiralo još dok sam koliko-toliko predsrednjovječna.
Ovo s mojim godinama i nemilosrdnošću istih, posebno ako živite u Zagrebu gdje su vam konkurencija vitalni oci, podsjeća me na bankarska razvstavanja klijenata po dobi i reklamu jedne banke koju sam zapazila i koja gotovo da dokazuje da su reklame kreativna dobra, a ne samo mrski manipulativni zaglupljivači. Nije da promovira nešto posebno plemenitu aktivnost, odnosi se na stambeni kredit Splitske banke koji se zove, pazi ovo, Stanko, ali je dobro zamišljena i atmosferična. To je ona reklama s ljudima koji ne pripadaju u ambijent u kojemu su sve dok, naravno, ne kupe stan. Jeste li je primijetili? Reklama je dobra, ali pazite se, za svaki slučaj pročitajte i članak Dejana Jovića u današnjem Jutarnjem nazvan Velika Britanija na pragu Marxovih crnih prognoza i strahujte, nisu samo gradski oci, koji god grad da je u pitanju, nepozvani članovi naših familija.
Post je objavljen 14.10.2008. u 19:05 sati.