Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mlijeko-i-jogurt

Hvar, prejebeno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo naše putovanje na Hvar!!!!
Utorak-srijeda
Krenili smo u utorak točnije u ponoć. Dok smo do auto busa RK Nexe-a dovukliu stvari dosta je trebalo!!!!!!!!!!!! Sjeo sam sa Mićom al ga je Kopry otero iza za stol neki. Onda sam sjedio s Glovom i pričali smo malo: Kad smo krenili spavo sam. Stajali smo par puta i pišali. Oko devet sam se probudio i gledali smo Zvuk srca. Oko 11 došli smo u Split i čekali do pol tri trajekt. U među vremenu smo šetali po spilitu i žderali sladoled. Kad smo došli na trajekt smo se zajebavali i stajali kod ograde. Glova mi je srao kak ću dobit upalu uha i poslje mi je objašnjavo kak ću to dobit!!! On samo obažava ajvar i upalu uha. Poneo si ajvara na put. Oko pol 4 smo kartali kent a u 4 smo sišli s trajekta. U 5 smo bili u Hotelu Croatia 3 zvijezdice. Jađa, al nije loš. Bio sam u sobi sa Mićom, Krešom, Bilderom i Pintarićem. u 8 imali probu, okupili se švabe. Zajebavali se naveće tj. Maslak i Ja. Ak pogleda post znat će o ćemu se radi. Nisam imo inspiracije. U 1 išli spavat.
Četvrtak
Digli smo se u 7 jer smo tad imali doručak. U 9 išli u grad jer smo imali koncert. Mal se zajebavali na probi pa u 12 koncert. Rasturili smo. Ošli na ručak i papali. Oko 3 igrali nogomet na hodniku do jedno 6. Igrali ja, Puhanić,Maslak,Mičo,Kneževići Kruno. Puhanić i ja bili 1. al kad smo igrali do 5. Svi smo imali 9 bodova al smo mi prvi. Oko 7 Čeme, Markan, Umiljanović, Toni i Ja išli u market kupit si za večeru. 10daga salame reže 10 minuta. Kru te. Ta ženska živi u doba neandertalaca. Večerali kod Markana u sobi. 100% nisu mogli spavat jer sam im namjerno mrvio kruh u krevet. Oko 9 Umiljanović, Batrac i Ja gledali utakmicu u društvenoj sobi dok su neki lokali i poslje bili pijani. Oko 10 moja kompanija ošla van pričat o ovima koji su se napili. Ja ni kap alkohola nisam popio. Pričali tam do 12. Onda su se budale otrijeznile i oko 2 išli spavat.
Petak
Ovaj put doručak je bio u 9. Do 12 bili na kompu. u 12 smo Knežević, Mičo,Batrac,Markan i Ja išli na plažu se kupat. Tamo su već bili Glova, Tomaš, Dean,Kristina,Nikolina,Tepsija,Stela,Barbara, Sabina i Tena. Kupali ne malo i otišli na drugu plažu, tj. Java, Stela, Barbara, Vatroslav,Batrac,Markan i Ja gdje sam stao na ježinca. Java mi vadio al nije sve izvadio. Na sreću ovi iz orkestra išli obilazit grad ja na sreću nisam mogo zbog ježinca. U 6 imali ručak a večeru nisamo ni imali. Bio koncert Gibbonia pa smo išli. Ima odlične pjesme. Bili budni do 3. Zajebavali se i kartali
Subota
U pol 8 buđenje pa na doručak. U 10 krenili iz hotela. Opet sam se susreo sa Glovom na 31 i 32 sjedalu. Spavo do trajekta na trajektu sam karto mau-mau i slikali smo se sa gibbonijem. Imo je neku pedersku kapicu.. Stali oko 2 i kupili si za ručak sendwiche. Emin i Petra sjedili ispred nas u busu. Petra se smije ajme majko. Od Emina Glova niš nije vidio. Yes. Oko 10 smo stali na pumpu i kupili večeru. Kupio sam si onaj 7 days sušeni kruh s okusom nečega. oko 00 stigli i nosili u glazbenu instrumente. Čeme pederu prodaj mi naočale. Sve u svemu bilo je pre pre pre pre prejebeno. Fićo može ti bit žao. I vama, Ivana i Nekiću. Šta ste propustili. Pozdrav cijelom orkestru i solistima a posebno
Glovismokinsmokinsmokinsmokinsmokinparty
Umiljanovićuroflnut
Mići ludsretan
Eminu i Petri nutroflyes
Martinama thumbupwaverofl
i Ivanikisskisscoolkisskissthumbup

Mogli bi ponovit Hvar. Ja bi to opet!!!!!!!!!!!!!!!

Post je objavljen 05.10.2008. u 20:11 sati.