Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/esabor

Marketing

LOMOVI BANAKA

Iskustva Amerike i sada Njemačke (Francuski Societe Generale i Švicarski UBS smo već zaboravili) pokazuju interesantnu poziciju banaka. Naime, bilo koja banka na svijetu počiva na povjerenju njenih klijenata. To povjerenje se stiče prvenstveno dobrim radom banke, ali, pokazuje se sada u aktualnim lomovima banaka, i prikrivanjem problema od javnosti.
Prvo - dobar rad banke - je samo po sebi razumljivo.
A drugo - prikrivanje problema od javnosti - dovodi u sumnju cjelovito povjerenje klijenata prema bankama.
Izlazi, naime, da banci ne smijete vjerovati osim u jednom; da vas isplati kad to od nje tražite. Čini se sada da se u dugotrajnom prikrivanju problema od javnosti krije loš rad banke, sve do loma banke, kad se javnost više ne može obmanjivati.
Naime, sve ove danas problematične banke nisu u problemu tri dana, ni tri mjeseca, pa siguran sam, ni tri godine, ali se o tome šutjelo, klijenti su se držali u uvjerenju kako je s poslovanjem banke sve u najboljem redu, sve do časa kad se to više nije moglo, i dugogodišnji problemi rada banke puknu kao prenapuhani balon.
Znači, negdje u bakarskom sustavu nešto, očito, ne funkcionira kako valja, čim se prečesto događaju ovakve problematične stvari.
To se u budućnosti treba ispraviti, ako se misli zadržati povjerenje klijenata.
Čini se da javnost mora puno prije znati za probleme u radu banke, puno prije nego države moraju intervenirati, i na račun te iste javnosti spašavati odnosno sanirati banke.


Post je objavljen 05.10.2008. u 07:27 sati.