Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

Spektakl koji će obilježiti epohu u razvoju Crne Gore

VIJESTI CG: Budva – Po našem mišljenju, ovaj spektakl će obilježiti cijelu epohu u razvoju Crne Gore kao prestižne turističke destinacije. Budva je konačno postala i ekspert u organizaciji ovakvih megadogađaja. Nacionalna turistička organizacija i Vlada uključile su se aktivno u ovaj projekat cijeneći sve ono što je važno za unapređenje značaja Crne Gore. Da bi bila prestižna, turistička destinacija mora da ugosti svjetske zvijezde, ali tu se ne smije praviti kompromis i treba ugostiti samo najveće. Pred nama je u narednom periodu veliki izazov da nastavimo ovaj kontinuitet i da u Budvi i Crnoj Gori imamo sve one koji danas predstavljaju ne samo prva lica džet- seta i šou-biznisa, već ljudi iz svih sfera umjetnosti jer Budva to zaslužuje, a Crna Gora je ambijent koji nadahnjuje, inspiriše i smatramo da smo na pravom putu da taj kontinuitet održimo – rekao je Saša Radović, direktor Nacionalne turističke organizacije na konferenciji za novinare koja je juče održana u budvanskom hotelu “Avala”.
Masi novinara iz domaćih i inostranih medija, koji su „okupirali“ press salu obratili su se i Jelena Rađenović, direktor Turističke organizacije Budva, Maksa Ćatović, vlasnik „Komune“ , firme koja je zadužena za produkciju događaja i PR manifestacije Aleksandar Radoš.
Radović smatra da su osim značaja za unapređenje imidža Crne Gore,“ veoma konkretni“ i ekonomski efekti Madoninog gostovanja:
- Svih ovih mjeseci prestižni svjetski magazini pišu o Crnoj Gori, na svim planetarnim kanalima vrte se spotovi i to donekle izaziva nepodijeljeno čuđenje odakle Madona baš u Budvi, u Crnoj Gori koja je donedavno na globalnom nivou bila relativno nepoznata. Došlo je toliko ljudi da su smještajni kapaciteti u Budvi premali za njih. Imamo informaciju da su i u Tivtu, Kotoru i Podgorici svi hoteli popunjeni. Očekujemo oko 80 do 90 hiljada noćenja, a onda su jasni i finansijski benefiti i od vanpansionske potrošnje, prodatih avionskih karata i drugo – istakao je on.
Jelena Rađenović je još jednom naglasila da koncert na Jazu prati i jedna od najvećih promotivnih kampanja u regionu ikada.
- Za dva mjeseca koliko je trajala emitovano je 55 hiljada spotova na gotovo svim televizijama regiona, a najave su išle u skoro svim medijima. Konferencije za novinare, organizovana prodaja karata, bilbordi, reklame u sedam država rezultirali su time da je Budva puna kao u jeku turističke sezone. Poznata, prije svega po izuzetnim prirodnim ljepotama, najluksuznijim smještajnim i ugostiteljskim kapacitetima u regionu, Budva sve više postaje prepoznatljiva kao grad provoda i dobre zabave. Zbog toga i nije iznenađenje što smo domaćini ovog spektakla. Potrudili smo se da, iako je kraj septembra, koncert ne bude jedini, već da čitava ova nedjelja bude praćena nizom drugih dešavanja koja će boravak naših gostiju učiniti što sadržajnijim - kaže Rađenović.
Kako je saopšteno, događaj prati i rekordan broj novinara.
-Stiglo nam je preko 860 zahtjeva iz raznih medijskih kuća, ali je Madonin menadžment odobrio samo 16, a to je najveći broj akreditovanih na cijeloj njenoj turneji – rekao je Radoš, dodajući da su ostali dobili akreditacije sa manjim povlasticama od strane organizatora u Crnoj Gori .
Ćatović je zaključio da je zadatak produkcijskog tima sto posto ispunjen, da je juče u 14 časova na Jazu sve bilo spremno za Madonin koncert. On je dodao da će, ukoliko sve karte budu prodate, prihod od njih iznositi oko dva miliona eura i da će sve obaveze prema državi biti ispunjene.

Madona iz Zete u Budvu

Kraljica popa Madona stigla je juče u 15 časova i 35 minuta na podgorički aerodrom. Uprkos naporima i ugovoru koji su “Vijesti” potpisale sa organizatorima koncerta, a koji podrazumijeva ekskluzivno pravo snimanja Madoninog dolaska i odlaska sa aerodroma, novinari nijesu uspjeli da slikaju pop divu. Madona je stigla na vojni udaljeni dio piste specijalnim letom, a nakon slijetanja, odmah je helikopterom odletjela u bečićki hotel “Splendid”. Ako izuzmemo pripadnike policije, koji su obezbjeđivali taj dio aerodroma i sprečavali novinare da se približe na manje od 100 metara, nije se moglo pretpostaviti da se na aerodromu nešto dešava. Bez imalo pompe, Madona je odletjela prema Bečićima, a novinari su, pod prijetnjom da će biti privedeni, otišli sa aerodroma.
J.O

Precrtana kraljica

Firma „Mirax“, generalni sponzor koncerta, organizovala je dvije žurke, najavljene kao prije i after Madona partiji. Sa plakata koji promovišu ovaj događaj širom Budve, preksinoć su sprejom precrtane riječi „Madona“. Kako saznajemo organizatori koncerta na Jazu su se pobunili zbog njegovog korišćenja za promociju privatne žurke, što je rezultiralo neplaniranim redizajnom promotivnih plakata.
-Spora sa generalnim sponzorom koncerta „Miraxom“ nije bilo – rekla je Rađenović, upitana za objašnjenje ove aferice.

Poznati na koncertu

Budva je juče zaista izgledala kao grad u jeku sezone. Posjetioci, najvećim dijelom stranci, raspitivali su se o smještaju, pazarili Madonom inspirisane suvenire (majice, peškire za plažu...) i razgledali prijestonicu crnogorskog turizma. Dominirali su Rusi i oni za koje Budvani smatraju da pripadaju gej populaciji. Ni veliki broj poznatih neće propustiti Madonin koncert, gradom su juče šetali Dragan Bjelogrlić, Mima Karadžić, Dino Rađa, Goca Tržan, Aleksandra Radović, Igor Vukojević.

MADONA SINOĆ NA JAZU PRIVUKLA VIŠE OD 50 HILJADA OBOŽAVALACA

Budva - Kraljica popa Madona i njen muzički cirkus privukli su sinoć na budvanski Jaz rekordan broj posjetilaca u odnosu na sve masovne manifestacije u Crnoj Gori ikada. Znatno je premašena posjeta koncerta Rolingsonsa, prošle godine.
Cirkus je bio i u saobraćaju – višečasovni potpuni kolaps putovanje od Budve do Jaza pretvorio je u pravu noćnu moru. Policija je zaustavljala kilometarske kolone da bi sprovodila automobile sa registarskim oznakama državnih organa, što je pojačavalo haos na cesti.
Cirkus i u organizaciji – autobus sa brojnim fotoreporterima domaćih i inostranih redakcija ostao je zaglavljn u gužvi.
Više od 50 hiljada fanova prisustvovalo je koncertu, a još nekoliko hiljada pokušavalo je da se zakrčenim cestama probije do Jaza.
Sa kašnjenjem od 45 minuta eksplodirala je veličanstvena bina okružena dijamantima ispisanim slovima Madonna. Vrhunska produkcija, savršen zvuk, zadivljujući vizuelni efekti, koreografija... Madona je pokazala od lakih nota, po kojima je prepoznatljiva, mnogo više od stcky&sweet najave.
Ko je gledao jedan od najvećih svjetskih spektakala - pamtiće, ko nije - neće ni znati što je propustio.


Post je objavljen 26.09.2008. u 16:26 sati.