Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/dvdesamobor

Vratili se mi iz Makarske!

A kako je bilo, najbolje da pogledate na VATROGASNOM PORTALU

opis slike

A kronologija našeg odlaska i povratka je tekla ovako nekako;

- Oko 23 h, u subotu 20. rujna dobivamo dojavu o angažiranju snaga iz cjele Hr. za odlazak na gašenje požara na Makarskoj rivijeri!

- Stavljamo se na raspolaganje te započinju pripreme za odlazak!
Prvotno nam je bilo rećeno da krenemo u 06,00 h u nedjelju, al pošto smo bili pri volji, zapitali smo dali možemo krenuti i ranije!

- Kada su pripreme izvršene, krećemo, i tako u 01,00 h u nedjelju, dva vatrogasca Miroslav Rubinić i Domin Davor kreću s cisternom ka Makarskoj!

- Putem nam je javljeno da odemo u DIP Divulje, i tako smo oko 07,00 h stigli u Divulje!

- Nakon kratkotrajnih konzultacija, i punjenja vozila s vodom, krećemo prema Makarskoj, u formiranoj koloni od cca 15-tak vozila (sigurno nas je bilo ljepo za vidjeti kako prolazimo Kaštelima, Splitom, Omišom i stižemo u Makarsku)

- Po dolasku, krećemo k šetalištu Dr. Franje Tuđmana, (uz plažu) i vršimo dogašivanje rubnih područja!

- Zatim smo upućeni na požarni put kraj mjesta Veliko brdo, gdje smo do noći potrošili nekoliko cisterni vode i vršili gašenje i dogašivanje rubnih djelova!

opis slike

- Potom smo poslani na čuvanje uz cestu od Makarske prema Velikom brdu (ispod Keruma) gdje smo probdjeli noć, povremeno iskakajući iz vozila i trčeći pogasiti panjeve i sl koji su se ponovo zapalili!

- U ponedeljak smo oko 09,00 h poslani u hotel Rivijera na tuširanje, i kratkotrajni odmor!

- 15,00 h bio je dogovoren sastanak na parkingu svetišta Vepric, te smo nakon toga upućeni na saniranje područja u mjestu Veliko brdo, znakovitog naziva ulice "POŽARNE", gdje je požar zaustavljen na samim pragovima kuća (svaka čast gasiteljima, nijedna kuća nije izgorila)

opis slike

- U kasnijim večernjim satima (nemam pojma više kolko je bilo sati) spustili smo se u hotel Rivijera, na večeru, te smo poslani u sobe na spavanje!

- Nakon doručka u 07,00 h, g. Dražen Glavina zapovjednik VZSD nam je došao zahvaliti na dolasku, te nam priopćio da smo slobodni, te smo nakon kavice krenuli kući!

- Naravno, da nam nebi bilo previše vožnje, zastali smo u DVD-u Mladost Kaštel Sućurac, kako bi pozdravili prijatelja Acivija i Iskrenog!
Nakon kavice i malo odmora, krenusmo put Samobora!

opis slike

Ujedno, zahvaljujamo Aciviju i Iskrenom na dobrodošlici, a onaj ručak, ima vremena:))

A tko je sve bio u Makarskoj, AJOOJJJJ, tko bi to sve znao!
Od Konavla do Čakovca, od Pule do Vukovara, neznam točno, sa svih strana nas je bilo!
A je ljepo vidjeti toliko ljudi, a duh svih je isti, „ajmo to rešit“!!!

Kako to biva, vremena za slike i filmiće nije bilo, pa tako nažalost, imamo samo malo foto i video zapisa

Još moram reći, da se i sada naježim kada se sjetim ljudi koji su nam mahali, željeli nam sreće dok smo u koloni išli prema Makarskoj, ljudih koji su nam po Makarskoj prilaztili, hvalili sve gasitelje i nadljudske napore koji su uloženi u gašenju požara
A to je zahvala, zahvala svima koji su bili tamo, rekao bih, skromni smo, sa malim se zadovoljavamo, i kada ti ljudi priđu, i hvale te, „ka da si svit oslobodija“, rekli bi dalmatinci!!!

A sada na spavanje i odmor
pozz davor

Post je objavljen 23.09.2008. u 22:22 sati.