Prva serija motora s vektoriziranim potiskom AL-31FN nedavno je dostavljena kineskoj vojsci. To je prva isporuka tih motora od ukupno 100 naručenih. Druga dostava obaviti će se do kraja 2005., dok će se treća i posljednja biti u drugom dijelu 2006. Kako će se motori AL-31FN ugrađivati u najnoviji kineski lovac J-10, vijest o početku dostave motora u tako velikom broju potvrđuje da je kineski lovac ušao u fazu serijske proizvodnje. Posebnu pozornost zapadnih vojnih analitičara privukla je činjenica da je isporuka motora započela tako brzo nakon potpisivanja ugovora. Naime, ugovor o isporuci 100 motora Saljut AL-31FN potpisan je s tvrtkom Rosoboronexport tek u srpnju ove godine. Vrijednost ugovora procjenjuje se na 300 milijuna američkih dolara. Kupnja ovih motora samo je dodatno povećala zabrinutost vojnih i političkih krugova u regiji koji već duže s nelagodom gledaju kinesko ubrzano naoružavanje. Činjenica da motori AL-31FN imaju vektorizaciju potiska znači da će već i sada vrlo pokretljiv lovac J-10 postati još pokretljiviji u zračnoj borbi, te će nadmašiti i svog europskog pandana - švedskog Gripena. Ruske tvrtke Rosoboronexport i Saljut nadaju se da će u skoroj budućnosti s Kinom potpisati i ugovore o isporuci poboljšanih motora AL-31F za tamošnje borbene avione Su-27SK (J-11) i SU-30MKK. Vrijednost ugovora mogla bi doseći između 1,2 do 1,4 milijarde američkih dolara u idućih šest godina. Motor AL-31F ponuđen je i indijskom ratnom zrakoplovstvu kao modernizacijska opcija za indijske jurišnike MiG-27. Post je objavljen 31.08.2008. u 12:25 sati.