Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/redmoond

Marketing

Vista je kewl

Microsoft je započeo s najavljenom kampanjom u kojoj će pokušati dokazati da je Vista cool. Preludij u nju bio je The Mojave Experiment u kojem su dokazivali da je Vista super proizvod, ali da su široke narodne mase preglupe da to shvate. Mojave eksperiment je bio u strogo kontroliranim uvjetima, izabrani pripadnici širokih narodnih masa su bili samo pasivni promatrači demonstracije. Slogani su im See Yourself, Decide Yourself, ali nisu svojim zamorčićima dopustili Try Yourself iskustvo. Na takav način bi i s bilo kojom Linux distribucijom uspjeli dobiti WOW efekt.



Slijedeći koji bi trebao podići popularnost Viste je Jerry Seinfeld. Nije li on u seriji uvijek imao neko Mac računalo? Nije baš vjerodostojan. A i nije baš da će zahvaljujući njemu uspjeti zahvatiti neke šire narodne mase. PR odjel u Microsoftu i nije baš zaslužio svoju plaću.

IZVORI:
The Mojave Experiment

Post je objavljen 23.08.2008. u 11:17 sati.