Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vaseljena

Marketing

visokokonceptualni post

A ipak da objasniš u čemu je vic i zašto.
Odmak*
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Potpisivanje deklaracije o pridruživanju Zapadne Hercegovine i Popovog polja Republici Hrvatskoj (Wer Hat Das Bier Bestellt?)’ naziv je najnovije, nedovršene slike Lovre Artukovića. Naziv slike, naravno, nije politička izjava autora niti stav, već kako je nekoliko puta izjavljivao: “umjetnik ima pravo biti politički nekorektan“.

The Zeigarnik effect states that people remember uncompleted or interrupted tasks better than completed ones.

Russian psychologist Bluma Zeigarnik first studied the phenomenon after her professor, Gestalt psychologist Kurt Lewin, noticed that a waiter had better recollections of still unpaid orders.
In Gestalt psychology, the Zeigarnik effect has been used to demonstrate the general presence of Gestalt phenomena: not just appearing as perceptual effects, but also present in cognition.
The Zeigarnik effect suggests that students who take study breaks, during which they do unrelated activities (such as studying unrelated subjects or playing games), will remember material better than students who complete study sessions without a break.



_________________

* Ovaj put moram posvetu rastumačiti: Post je namjerno pretenciozan: inspiriralo me je jučerašnje inzistiranje naše Odmak da napokon objasnim post o gematriculatoru, pa sam, ne bez malicije, nakanio prirediti post za koji će se bona parte čitatelja na kraju dana pitati: OK, Che vuoi?
Ja pak mislim da je neposredan smisao posta sasvim jasan. Intenzivan osjećaj prisustva nekog višeg, dodatnog smisla pripisujem Ziegarnikovom efektu: nedovršene radnje ostaju u pamćenju duže od svršenih.

Post je objavljen 22.08.2008. u 07:54 sati.