Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tejich29

Vratila se ja s mora!!!

hello,piplsi.......vratila se ja s mora......hvala vam na komovima pa makar me nije bilo......evo vam ukratko kak mi je bilo.......
1. dan
krenuli smo u 6 ujutro i došli u pol 11.......na moru imamo kamp kučicu koju nam čuva jedan tip po imenu Marko Jotić,daj se ubi ja sam se zaljubila u njegovog rođaka.......dok smo mi to sve složili več je bilo pol 1. popodne smo išli na plažu,a navečer smo se išli šetat......

2. dan
oko pol 11 idemo na plažu sve do pol 1......ručamo......mama i tata se idu odmarat......
ja i sestra idemo po slatkać......oko pol 6 idemo na plažu......večerra i idemo se šetat.....
išli smo u drugi kamp jer je bila muzika (bolje to neg da se dosađujemo).......u tom kampu ima jako zgodnih dečki,pa koji god je prošo ja sam blejala ko tele u šarena vrata.....

3. dan......

opet oko pol 11 idemo na plažu vračamo se oko 1......ručamo......bla bla bla.....opet idemo na plažu......vračamo se, večeramo....idemo se šetat......kad smo se vratili iz šetnje upalili smo lampu da vidimo.......i dođe nama neka stara njemica i kaže na njemačkom da spustimo svjetlo,jer oni žele bit u mraku.......i tata spusti svjetlo,a mama kaže: "mogo si joj doć sa svjetlom pred oči i reć bbbbbaaaaaa",pa smo se počeli smijat......spavanje....

4. dan

bla bla bla.......ručanje......bla bla bla......večerašnja šetnja.....opet smo išli u drugi kamp pa je bio balun (to su folklorni plesovi hrvatske ili neke druge zemlje)......pa su tam opet bili zgodni dečki,pa me stari zajebavo dal sam si našla nekog zgodnog dečka.......spavanje.....

5. dan.......bla bla bla......ručanje...... bla bla bla.....idemo u rovinj........tam smo se šetali i došli smo do jednog dučana pa me mama pitala dal oću kupit Ivoni suvenir,ja sam rekla da oću,pa sam joj kupila suvenir......moji starci su stalno gledali cijene.........i tam piše da je pečeni zubatac 500 kuna.......ja gledam kaj ste vi ludi ljudi........vratili smo se i išli spat.....

6. dan

bla bla bla.....ručanje......bla bla bla......išli smo na večeru u istrsku hižu (to je restoran).....ja i moja sestra koja melje gluposti smo si naručile pizzu,a mama i tata lignje......vratili smo se i išli spat....

7.dan
zaboravila sam vam reč..........u 6. danu su nam došli neki susjedi (stali su do nas)......
slovenci........a bila su dva deška.... jedan je tak zgoooooodan........jooooooooooooj......
sad opet ispočetka.......bla bla bla........ručanje......bla bla bla.......večerašnja šetnja.....opet smo išli u onaj drugi kamp,a onda je bilo još više zgodnih dečki......
više ih je bilo plavih.........naravno imaju plavu kosu,ne?!........spavanje.......

8. dan
bla bla bla......navečer smo išli u rovinj na večeru......pa sam ja naručila pržene lignje.....
bile su tvrde ono......a sestra je naručila bečki,a to meso je tak veliko,a porcija krumpira taman za crva......krumpira je bilo tak malo,a meso veliko........opet smo se išli šetat,a tam je bio jedan čovjek koji slika onim sprejevima u raznim bojama.......onda smo tam gledali kak slika.........to je nešto prekrasno..........stvarno se mučio,nije bilo ni tinkice zmazanog na tom za crtanje.........slike su skupe al on stvarno prekrasno crta........tam smo stajali,i onda je do mene došo neki plavi dečko i tam se naslonio na mene.......ja pogledam kaj se naslanjaš,a čim sam ga vidla tak je zgodan........vračanje i spavanje.......

9. dan
spremanje robe........kupanje.......ručak.......kupanje......večera......šetnja.....vračanje i spavanje.......

10. dan padala je kiša....popodne se razvedrilo.......oko pol 5 smo išli po baku i njenu prijateeljicu,jer če sad one bit tjedan dana,a poslije njih če doč moj ujak i njegova cura........doma smo krenuli u 6 i došli smo oko 15 do 10...........uglavnom bilo mi je super.......KOMAJTE MI I DALJE,sad sam se vratila pa nemate brige......vidimo se see ya......

Post je objavljen 19.07.2008. u 11:53 sati.