Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/listazarijeku

Marketing

Lista za Rijeku započela predizbornu kampanju: Fiskalna i regionalna autonomija Rijeke i Kvarnera

Današnjom press konferencijom Lista za Rijeku započela je s predizbornom kampanjom i pripremom za izlazak na lokalne izbore sljedeće godine. Predsjednik stranke Denis Pešut osvrnuo se na neriješavanje pitanja decentralizacije ustvrdivši kako Lista za Rijeku od države ne traži nikakvu pomoć već pravo da građani Rijeke sami odlučuju o vlastitom novcu.
- Nažalost, i na gradskoj razini su na vlasti stranke centralističkog koncepta sa sjedištem u Zagrebu. Između HDZ-a i SDP-a nema prevelike razlike kada je u pitanju dosljedna regionalizacija i autonomija za Rijeku i Kvarner. U sukobu HDZ-a i SDP-a žrtva je redovito grad Rijeka. Recept za rješavanje zapostavljene pozicije grada u hrvatskim okvirima leži jedino u jačanju riječke regionalne opcije koja će u ime svojih birača zatražiti fiskalnu i regionalnu autonomiju grada i regije, rekao je Pešut.

Lista za Rijeku će na lokalne izbore izaći s programom koji se sastoji od 4 ključna dijela: riječki identitet, funkcionalno ujedinjavanje Rijeke s riječkim prstenom, modernizacija gradskog prometa i ekonomski program stranke pod nazivom "Autonomija, slobodna luka, ekonomski razvoj".

Kako je pojasnio predsjednik stranke Pešut, pod riječkim identitetom podrazumijevaju niz mjera koje će promovirati Rijeke kao peti hrvatski identitet uz središnju Hrvatsku, Slavoniju, Istru i Dalmaciju.

Tajnik stranke Predrag Blečić osvrnuo se na, kako je rekao, najslabiju točku aktualne vlasti odnosno gospodarstvo najavivši promociju stranačke ekonomske strategije koja je prvi dokument tog tipa u Rijeci iza 2. svjetskog rata. Taj ekonomski program bi trebao iznaći modele poticanja poduzetnistva, stranih ulaganja uz poticajne mjere za preseljenje sjedišta velikih svjetskih i domaćih korporacija u Rijeku.

Član predsjedništva Danko Švorinić osvrnuo se i na već započetu kampanju gradonačelnika Obersnela i SDP-a usporedivši ih s kampanjama nekadašnjeg rumunjskog predsjednika Ceausescua.
- Obersnel i SDP naručuju ankete o vlastitoj popularnosti na račun građana Rijeke. Cilj takvih anketa je uvjeriti javno mnijenje u izrazitu nadmoć jednog kandidata prije nego su protukandidati uopće istaknuli svoje kandidature. Radi se o strategiji koja se pokazala uspješna na zadnjim lokalnim izborima kada je deveteročlana koalicija došla do apsolutne većine uz glasove svega 15-tak posto ukupnog biračkog tijela i rekordno nizak odaziv birača od 29%.
Prema Švorinićevim riječima, i HDZ i SDP će na predstojećim lokalnim izborima u gradu Rijeci pokušati demotivirati birače da izađu na izbore jer im odgovara nizak odaziv pri kojem dolazi do izražaja njihovo najdiscipliniranije biračko tijelo.
- I dok HDZ pokušava puno ne talasati svjestan da njihovi birači u svakom slučaju izlaze na birališta, SDP-ova taktika je pokušaj da se izbori prikažu unaprijed riješenima. Ključni dio naše kampanje bit će motiviranje ljudi za izlazak na izbore, a promjene će omogućiti odaziv na razini od barem 50%. (rijekadanas.com)

Post je objavljen 08.07.2008. u 14:52 sati.