Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/angelinlove4ewer

When i say EKLATA...you say Camp...-->EKLATA...CAMP!!!!!!!!

pozdrav dragi moji bloggeri...pa eo s obzirom da jakooo dugo nisam pisala...ovaj post če bit nešt duži.!!!hmm....S obzirom da je škola završila..i to s pohvalnim odličnim/(5) uspiehom.....dog sam se sa starcima da s Tenom ,Luciom i .Anom odem u ZAOSTROG......u Eklata Camp......pa dakle...zadnji dan škole je bio prejeben, .Nakon zadnjeg zvona u ovoj šk.godini...svi smo istrčali van..željni odmora i zaebancie......hmm..pa na početku sam kidala Matičevu knjigu iz ENG....pa ono..kad je več ponudio!!=)=).....onda sam s Magdom ,Sarom i Petrom otišla u Mac....bilo je tako jebeno!!!!!!!.....vdieli smo skoro sve likove iz naše škole=)=).....Magda je ubrzo otišla.....a Sara i Petra su krenule same kuči jer sam ja srela Rutu,Matiju,Stamaća,Liperku,Ani,Ary,Doru,Matiča....itd....ugl.išli smo na Jarun...pa rtam sam srela i Megy.....itd..a Matia me upoznala još s nekim osobama..=)..pa bilo je predobro...stvarno je...al su nas ond potjerali jer smo se kupali u odječi..al nvm.....=)...išla doma.....onda sa starom u restoran i tAK.....bilo je pre pre super......
pa ono.....tjedan nakon i to...sam išla s Ninom,Mariom i Tarom kupat se na Jarun...isto je bil super.....Nina i ja preplivale Jarun ..LOL....nismo znale da ima podvodnih vrtloga.....hh.....u subotu ...onu prošlu.....sam išla u stross kao zadnji put da se malo zabavim ..ovo ono.,..mah..ugl..bila je racija....a ja sutradan trebala ič na more.....ubit sam se htiela...al sam se izvukla .....mah......u Zaostrog smo krenuli u 5 ujutro.,....ispred lisinskog....put je bio jako dugačak..al se isplatio!!!...nakon dgog putovanja....došli smo u Zaostrog...I tako je počelo moje ne zaboravno ljetovanje.!!!
Dočekali su nas na igralištu...imali smo etiketice oko vrata...s imenom prezimenom..i tim.. dok smo dolazili tutnjala je piesma s one emisije kučni ljubimce..ono...SIMPLY THE BEST.....LOL.....ko neke životinje s etiketicama...=)=)..hehe.....kad su nas pozval na terasu....udobno smo se smjestili u neudobne stolice.....nas 4 smo bile same...nikog poznavale..u moru ljudii.....pa čim smo došle zamietile smo reppera.i ostale dečke.=)...bilo je puno papričica=))=)..al nvm....pa svi su nas zamietili jer očito znaju čitat...s obzirom da nitko nemože nezamietit moj natpis na hlačama...pa na guzi mi je pisalo KAJ BULJIŠ?..i to onako velikim isticajnim bielim slovima....na crnim hlačama .koje sam btw..zaljepila žvakom u busu..hehe....pa bile su sobe po 5.6,7,8,i to je bio problem,,nie bilo soba po 4 ....jao...šta čmo sad..a sprijateljile smo se s Majom i Laurom....javile smo se u sobu za 6..kad su nas uveli u sobu....bila je tako čista i liepa...a svaki dan nakon tog..sve prljavija..hehe.....mah...spavala sam u krevetu na kat.ja dole a. Ana gore.....imali smo LCD televizor.....2 prozora...hmm....3 kreveta na kat...."predivnu kupaonu" s lavaboom ....WC školjkom i tuš kabinom......ehm..da nesmijem zaboravit....popularni mini bar u stolu..=)=)....i da.....naj više od sveg tog dojmio nas se CIJENIK na vratima.....hehe...ak slomiš neš moraš platit...to je bilo tako brutalno.....čak se sječam nekih ciena...hmm....TV-1500kn.....WC četka..30kn....hmm.....vrata ormara-500kn..itd....mah....pa sve to nas je fasciniralo...jako..hehe.....ma šalim se...soba 211 4 EVER IN MY <3!!!.....nakon što su nas uveli u sobu......pozivali su nas na ručak.....ma smjestili smo se na terasu i ručali...hrana je bila sasvim oke......niš pre..al jestivo..=)=)....pa -....nakon ručka smo otišli na kupanje hmm....MORE!!!tako liepo i hladno ...o ja bi još......plaža je bila skoro pješćana ....s nekoliko kamenčića..nakon plaže koja je bila drito ispred hostela..otuširali smo se...raspakirali...i otišli večarat...i tako....nakonm toga je bio WELCOME PARTY!!u restoranu.......bilo je super.....hehe....zika je bila jadna....mag ubiti prvi dan nam je bilo grozno ..dosadno..i todrugi dan su nas budili u pol8..ko i svaki..užas....pa ono...nakon tog u 8.00 doručak....a bilo je oke..sječam se kak su se derali KAJ BULJIŠ...dok smo stajali u redu!!hmm.nakon tog smo imali odmor..pa prvi sat..naš voditelj je bio Vlatko tj..Darko Vlatković..-..
Dakle DARKO....super lik..malo strog al oke...s obzirom da smo mi bili u Aktivnom odmoru...išli smo se kupat....nakon tog opet odmor..pa ručak mislim u 13...h....a nakon tog opet odmor..pa inspekcija soba....drugi sat..omg.....mah...drugi dan smo isto bile samo nas 4...drugu noč je bila Hazard night.....koa neke kladionice..i to...ma bilo je okke.....sve je bilo super osim kaj nas nisu pustili van!!!!!jer kao nismao završili 7 raz...a ..pozdipila sam...al nie bilo tak grozno u sobi smo se zabebeavli..i smijali ko luđaci...haha...bilo je oke...opet..hhtreči dan je bio super....pa ono sve ko uvijek osim igara navečer....Pa summer games..i otvorenje O.igara ,ja sam nas prijavila na to..(Anu i mene)...Ana se cieli dan ljutila jer sam nas prijavila....al ubiti je bilo pre pre pre dobro upoznali smo puuno ljudi..i od tog dana sve se promijenilo..nismo morale bit same stalno..(nas4)pa pobijedile smo dečke u vučenju konopa.....ugl..pobijedile smo u svemu....mi CURE.:=)pa bilo je super......al je kratko trajalo......do 11..i od su išli svi van..mi probalui nažicat Juricu da nas pusti..al Jurica strog ko k****...al je bilo dobro..hh..pričali smo s Tinom i Lukom kroz prozor...skoro nismo ni spavali.....tih tjedan dana3 dan...je biop isto kao i svaki drugi...samo zabavniji..jer smo znali skoro svakog lika iz kampa.....i svi su nas znali...kao purgerice iz sobe 211....tj..Ana i KAJ BULJIŠ?...hehe...tai.. dan smo se s papričicama upoznali..isto......navečer je bio kao izbor za queen and the king of the Camp Eklata 2008....2.termStiepan i ona mala....mislim da se zvala Tihana su pobiedili....=)=)....bilo je pre dobro....,al nie nadmšilo 5. Večer...kad je bilo Miss and Miter of opposite sex..ajme kak je to bilo brutalno....onak..ja sam bila Make Up, artistica...hehe....našminkala skoro svakog dečka iz kampa...hah......bilo je super.....tu večr sam bila malo odvojena od svojih cura ...družila sam se sa Žacom,Mateom.....Barbarom..Pricom....Danielom..itd.....i tako je prošao još jedan dan...haha...ma bilo je zakoooon......6 dan je bila kao Afrička noć.....bilo je super...stvarno......kraljica je bila Laura a kralj onaj Dragan......haha..taj dan smo imali i nočno kupanje...hmm...taj dan sma puno vremena provela sa Žacom..hehe..pitam se zaš...mah..kladili smo se...u vezi košarke..neš.....mah...super je bilo....i onda noćno kupanje ...al pod reflektorima....kladila sam se sa Žacom..neš...ugl..dobila okladu..i morala ha potopit...hehe....tu večer smo se svi potapali i prskali i zaebavali....koliko sam ja puta njega potopila issse...=)=)....ta večer je bila ne zaboravna....jedino što bi promienila od tog je da se Žac nie naboo na ježa....Tak mie žao..jer nie mogao igrat nogomet....koji super igra=)RONALDO 17=)=).....mah...super nam je bilo...tu večer nam je Ante koji je fkt Car bio na dežurstvu...otkriumčarili smo se u Tinovu i Lukinu sobu......hehe...tam i prespavali...Ana i ja u krevetu ...Tin na podu...a Luka u drugom krevetu..=)=)....do 3 smo bili budni.....čak su i Žac i Daniel na sekundu došli......hehe....igrali istina il izaazov=)...ma bilo je oke..=)=)......ubiti taj dan kad je bilo to African smo išli ii na izlet na Neretvu....zab.sam reč.....bilo je super stvarno...vozili smo se onim brodicama i brali lopoče..i to..=)..bilo je super..taj dan je bio baš super.....hmm...i onda je došao zadnji dan subota....ajme...nisam mogla vjerovat zar več??....mislim onak....prva 2 dana su bila grozn ai dugačka jako jer nikog nismo pozznavali...al onda kad smo znali sve i onda su dani bili sve krači i kračai..i tako je došao zanji dan....ta prokleta subota..=(=(mah..subota je prošla u ne euforičnom...tužnom raspoloženju ....večina dana.....TAJ DAN MI JE Darko kupio sladoled jer sam pisala diplome...hehe.....=)=)....dan je prolazio sporo....kao i prije..jer je bio zadnji...al je bilo super..išli smo se šetat i sve to ..mali smo završn tekmu...kao revanš..u kojim su prefači opet spušili......NK SAVA CRNAC je dobila u završnici 9:8 ....==)=)....nakon tekme...generalne probe i svega tog...otišli smo se spremat u sobe..i onda je bila završna inspekcija soba......koju je vodio Jurica......hehe....i onda zavran party...tako savršen ....šmrc......eo sad če mi suze opet poteč jer je stvarno bilo pre pre dobro....podijela diploma......ples...brejkeri.....video...tj.slike...STVARNO JE BILO PREDOBRO.......tu večer smo se oko 2 prokrijumčarili s Ivanom u Tinovu sobu...hehe....ovaj put je Luka bio na podu..=)..Tin i Ana u jednom krevetu.....a Ivan i ja u drugom....bez brige doslovce emo spavali!!!!!...sam kaj smo zaspali tek u 6 i 15 ujutro,......jer smo se zajebavali i to.,...SUPER je bilo....iako mi je Tin neš obečo...pa sam se ljutila na njega ..ubiti..još se ljutim!!!i tako je prošlo sve..i na kraju večeri suza u oku je stajala nije se spustila niz lice nego je ostala u oku...i čekala pravi trenutak.....hh.....taj dan je bilo na igralištu kao zabava i vatromt..i jošš se prisječam ...i ..jednostavno bih htiela nazad........al s istim društvom ....i da sve bude kao i prošli tjedan.....aa opet se suza pojavila.....moram prestat pisat jer ču puknut.....nikad neču zaboravit ..nikad ovo ljeto..i ova druženja i nikad neču zaboravit ove ljude...nikad...jer......Ana-volim ju!.Tena-volim ju!.Lucia-volim ju!..Tin-žirafa jedna,...Luka-daj ššuti!.Žac –RONALDO 17...Maja-čudakinja.Laura-životinja...Bernarda-liepo ima ime.....Ivan Prica-petak onaj....Danijel-silovanje u WC u.....Matea-Uzelka...Stiepan-repper...Barbara-Barbie....Tena-fora se oblači...Jura-dinamove čarape.....James Bond-009-onaj šlatomlat.. Marko-preko prozora .....-lijepa si.=)=)..Gogi-gogo...hehe..Dino-liepo svira....Laura-ambasadorica...Petra,-mažoretkinja...Darija-ono sjajno na zubu....hmm....mali Renato-nikad ne spava....Ivan-moja cura......Papričice.=)...Josipa i Katarina-one trebe iz busa..hh..Filip-gay is okej.....Hrvoje-dubrava...=)Matea-ono...to..mah....Marin-iritantni dečko...Splićo-glupi hajdukovac....mah..sve ču ih pamtit sve sve a ma baš sve...i hvala animatorima ....Lucky-Svi smo mi Lucky.....Ante-car....Pipi-Pipikaka...POP-opa opa..senilan deda..Jura-strog ravnatelj...Tracy-kalifornija...Fotograf-onaj naporan čovo......Darija-ne podnosim ju...Vlako-Darko....Krešo-zakon lik.mah..volim ih sve..i nikad ih neču zaboravit..kao ni ove fraze.....Papričice ne plešu u sumrak..Istra je grad...Gas Gas.....Pastrva je morska ribaa...Majn froind....KAJ BULJIŠ??...Ante-naš bejvoč...ovo ljeo ču zauvijek pamtit....obožavam sve ljude.koje sam upoznala...=)...i ovim putem ih pozzdravljam i šaljem veliku kizzurinu..i za kraj par slikica=)=)....mwahh!!!!!!!!!

hehe
Prica,Daniel.i Gogi...
Matea i ja
Stiepan,Daniel.Gogi i ja
.....eo...to bi bilo to...
Vaš Anđeo....<333

Post je objavljen 07.07.2008. u 13:04 sati.