Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/4everautomotogirl

Marketing

Obrazovanje

Evo mene.....


Ovih dana je velika vrućina............. nemoš normalno spavat noću.................al za to postoji klima..........blago onom tko ju ima...blogo meni...he,he.....ovih se dana baš ne kupam...neda mi se....nemam s kim ić na plažu......E DA...da napišem za ove neke gluposti koje treba rješavat,koje su mi ostavili u kommovima...na kraju jednog piše da će mi se život drastično poboljšati,e pa život mi ne može bit bolji i nema se što poboljšat jer nisam zahtjevna osoba i trenutačno ne mogu bit sretnija..i ne vjerujem u te kenjarije,tako da to ne mislim slat nikom....i molim vas da mi više to ne šaljete jer ih ne mogu obrisat...HVALA........

O čemu da vam pišem.....
Evo malo novosti o autima i motorima....
škoda mi je najdraži auto....sad sam se sjetila kako Čehe na EUROPSKOM PRVENSTVU uspoređuju sa škodom.....Kažu :Česi su kao škoda,nisu mercedes,ali su pouzdani...mislim da imaju pravo za ovaj dio o škodi....na cestama ima sve više tipova te marke....moj tata ima octaviu 1.9ccm , 90ks , dizelaš......dobar i kvalitetan a moramo priznat dosta pristupačan model...meni je tako lijepa škoda octavia RS (Rally Sport).
Za pogon ove RS izvedbe zadužen je Volkswagenov 2.0-litreni TDI agregat koji razvija 170 KS pri 4200/min te 350 Nm pri 1800/min. Ovako pogonjena Škoda do stotke će stizati za 8.5 sekundi, a maksimalna će brzina iznositi 225 km/h. Combi inačica će sa vrijednostima od 8.6 sekundi te 224 km/h biti neznatno sporija.
Jubilarna Škoda proizvedena je u tvornici u Mladoj Boleslavi, a radi se o modelu pogonjenom s 2-litrenim TFSI agregatom snage 200 KS. U toj je tvornici proizvedeno 389,697 automobila dok ostatak proizvedenih Octavia otpada na pogon u Indiji...

Image and video hosting by TinyPic

Morate priznat da ste bar malo zadivljeni.......kako onda netko može reći da ja nemam ukusa???????????????


Malo o motorima:
Suzuki također ima vrlo dugu i uspješnu GP povijest, naročito u klasi do 500 ccm s modelom "Gamma", 4-cilindričnim 2- T motorom velike snage.

Image and video hosting by TinyPic

Dugogodišnje uspjehe s ovim agregatom sada će zamijeniti novi četverotaktni V-4 sa 1000 ccm i 210 KS. Relativno “niskih“ 14.000/min na račun većeg okretnog momenta te 145 kg mase motocikla daju, barem teoretski - slične rezultate kao i Honda Valentina Rossija.

Image and video hosting by TinyPic

Kawasaki se također ne da potisnuti u drugi plan. Naime, nakon dugo vremena ova japanska tvrtka ponovno se vraća u elitu. Iako ima vrlo malo podataka o njihovom projektu, zna se da se radi o 4-taktnom 4-cilindričnom motoru zapremine 990 ccm s elektronskim injektorskim sustavom napajanja i aluminijskim “box“ okvirom. Motocikl je težak 145 kg, a podaci o snazi još nisu poznati, iako se govori da se radi o brojci od preko 200 KS.

Image and video hosting by TinyPic

Yamaha je tvrtka koja je oduvijek bila prisutna na GP-u i koja zasigurno ima najveće iskustvo na svijetu u izgradnji dvotaktnih motora. Yamaha se okušala i u aktualnoj četverotaktnoj klasi i ponovno pokazala da posjeduje pouzdan motor. Snagu od 200 KS model MP-1 razvija na neobično visokih 18.000/min, ali je ukupna težina motocikla - 155 kg - trenutačno najveća u klasi. Yamahin GP proizvod također je i jedini motocikl iz ovog naprednog društva koji je zadržao rasplinjački sustav napajanja gorivom.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Ducati je još jedna moto kuća koja će ove godine debitirati u elitnoj klasi s već nadaleko razvikanim motociklom kojeg pokreće revolucionarni "desmoseidici" agregat. Posve novorazvijeni motor u obliku slova „L“ sa 4 cilindra i “desmo“ distribucionim sustavom rafinirane tehnike istiskuje čak 225 KS pri 16.000/min. Posebnost novog motora je 16 ventila i čak 32 klackalice, zapremine je 989 ccm, a motocikl je težak 145 kg.
Meni to zvuči odlično, ali su i njegove praktične mogućnosti još nepoznanica jer novi se projekt još uvijek nalazi u fazi ispitivanja. No, ne smijemo zaboraviti na uspjeh Ducatijevih motocikala sa SBK natjecanja gdje su stekli ogromna iskustva s dvocilindričnim agregatima. Nepotrebno je govoriti da su u razvoj ovog projekta uložena - za naše pojmove - nezamisliva sredstva u financijskom i intelektualnom potencijalu.


Image and video hosting by TinyPic

Aprilia je novo ime na GP-u u najsnažnijoj klasi, a posebna je novost svakako njihov agregat,trocilindrični obujma 990 ccm. On je zamijenio dvocilindrični V motor koji nije bio dorastao konkurenciji. Cilindri u liniji ostavljaju pomalo klasičan dojam, no reducirana težina agregata i svega 135 kg mase motocikla to kompenziraju. Smatra se da je Aprilijin agretat vrlo jak . Čak i tvornica spominje 210 KS - što je teško povjerovati, obzirom na činjenicu da trocilindrični agregati ipak moraju davati nešto manje snage od četverocilindričnih iste zapremine.

Image and video hosting by TinyPic

Vidi se da talijani Ducati i Aprilia znaju svoj posao....po meni su oni uz Yamahu najbolji motori...

vi se potrudite sve ovo shvatit....meni je tata sve lipo objasnio i jasno mi je...fascinantno kako to brzo zapamtim a kad treba učit povjest nebi Bog zapamtija........

Oću pozzdravit i zahvalit svojoj legendi broj 2 Teyi...Ona zna zašto.......Pussa Teya......

naravno pozam sve druge frendice i frendove:Ivu,Roby,Miu,Vanju,Franku,Tanju,Enu,Ivanu,Sandru T.,Lucy,....onda pozzam :Jukiya,Dina,Božu,pa još jednog Božu,Josipa(Popića),Tomu,Marina B.,Tripa,Grofa,....
da, da pozzam razrednika Luku N.
Pa veliki pozz dečkima iz Velike Gorice,njih nesmijem zaboravit...

pozz Neni dečku koji obožava aute(Neno hvala na komentarima)....

Hvala svima koji mi komaju......
Ja sad idem a vama sretno u razumjevanju ovog posta....


Post je objavljen 01.07.2008. u 22:04 sati.