Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/flokica11

Marketing

o pandama


Držanje panda svaki zoološki vrt košta u prosjeku 2,6 milijuna dolara godišnje, i to bez mladunaca.
Što to pande čini tako posebnima? Možda to što su tako slatki. Pande imaju karizmu o kojoj političari i filmske zvijezde mogu samo sanjati – ljudi čeznu da ih pogledaju. Privlačnosti panda pridonosi i njihova malobrojnost. Veliki pande žalosno su rijetki. Čak i drugi sisavci čija je ugroženost općepoznata – tigrovi, gorile, crni nosorozi, indijski slonovi – brojniji su od njih i u divljini i u zatočeništvu.
Najnovije nacionalno istraživanje u Kini pokazalo je da je u krševitim brdima pokrajina Sichuan, Shaanxi i Gansu preostalo još 1590 panda. . Biolozi koji se bave divljim životinjama smatraju da na slobodi živi između 1000 i 2000 jedinki. U zatočeništvu je krajem 2005. u cijelom svijetu bilo samo 188 panda.
Zašto su pande tako skupe? Možda su barem malčice razmažene. U zoološkim vrtovima te medijski eksponirane životinje dobivaju najbolje od svega: najsuvremenija staništa s 24-satnim videonadzorom, usluge predanih čuvara i veterinara te velike količine svježeg bambusa za jelo, pojačanog mrkvom, jamom i keksima krcatima vitaminima i mineralima, pripremljenima posebno za biljojede. Čuvari čak stavljaju komade voća u sok i vodu, što zatim zamrzavaju kako bi dobili “voćne sige”, poslasticu za svoje štićenike. Čuvari pandama daju uvijek različite predmete poput plastičnih korita, vreća od jute ili konoplje, lopti i drugih igračaka koje se mogu trgati, navlačiti, bacati i kotrljati. Ti se predmeti vode pod ozbiljnom stavkom “stvari za poboljšanje kvalitete života”. Skrb tako visoke razine košta stotine tisuća dolara godišnje...








Post je objavljen 26.06.2008. u 22:27 sati.