Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/simpa9ana

Evo me, ljudi, vraćam se u medije!

oduvijek sam mrzila tu pjesmu, al sam je se sad sjetila. bang
nego, od kud sam došla? pa, ako još ne znate, s maturalca! weeeeeee. thumbup mislim, nije weeeee jer je bilo grozno nego zato jer je bilo super. eek bili smo na otoku Visu u mjestu Komiži. bilo je super!
neću sad pisati romane jer mi se ne da. samo da vas malo informiram o tome kako je bilo. bang
nego, putovali smo jaaaaaako dugo do Splita. tamo smo bili par sati, a onda smo tri sata čamili na trajektu! tako je, dobro ste pročitali - tri sata! burninmad bilo mi je dosadno da nije moglo gore. no onda smo stigli, smjestili se u sobe. ja sam bila u sobi s Cikicom. malo nam je soba bila skučena, a kupaona da se nisi mogao okrenuti al je zato bila najljepše uređenja! pitajte koga očete, potvrdit će vam! thumbup i tako je prošao prvi dan.
drugi dan smo što radili... kupali se, razgledavali, ne sjećam se točno što smo određeni dan radili. imali smo radionice, valjda. prva je bila biologija, radili smo umne mape. druga zemljopis, izračunavali kolki je put bio i iscrtkavali autocestu. treća engleski, čitali nekakve knjige na engleskom. i na kraju hrvatski, imali dramsku grupu u kojoj se uopće ne glumi nego smo samo igrali neke igre. ne da mi se objašnjavat koje... nut
zapravo, neću govoriti što smo radili koji dan. samo ću reći što smo sve radili! dakle, išli smo u Modru špilju. super je! jako lijepo! bilo je svađa zbog posjeta, ali, kako bi stari učitelj iz tehničkog rekao, "ne bih ja ulazio u neke detalje!". bili smo i u Titovoj špilji. valjda smo se pentrali pola sata po nekakvi strmim stepenicama da bi vidjeli nekakvu rupu u stijeni. spilja Vindija je zanimljivija. ccc! dead
bili smo par puta U Visu. uglavnom, samo da bi si kupili što trebamo, a nije bilo u dućanu u Komiži.
imali smo dvije večeri disko. svi smo plesali oba dvije večeri. učiteljice su nam rekle da ćemo plesati do jutra, a onda su nas u ponoć poslali u sobe. lud
mene je svo to vrijeme derala alergija. namcor ali nije bilo strašno. samo sam šmrcala i kihala.
radili smo još puno toga, sad se ne mogu sjetiti jer je već 10 sati.
upoznala sam jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaako puno ljudi s kojima idem već 7 godina u školu, a još ih ne znam.
recimo:
blizance Robija i Dinija. baš su fora. full liče na Papka. headbang
Svebora - kul tipeka koji svira gitaru žmirečki i sluša Balaševića. fotogeničan dečko.wink
Bondija - kul tipeka koji je ono, fakat, uber kul! hehe. thumbup plavi dečec, plavih oka, super osobnosti i kul majice (Hug me! You know you wanna!).
Adama - hehe. znamo već kaj s njim. tip kojeg sam upoznala kad je jurio po hotelu od sobe do sobe i ispitivao tko zna vezati kravatu. smijeh Prvi čovjek na svijetu, voli pažnju, spavati, svoju crvenu kravatu na pruge i zvati u 1:15 po noći. roflkiss
Hrvača - o njemu ne znam puno, samo znam da se zove Hrvoje i da bude imal puno problema zbog Adama u kombinaciji s mobitel. zubo
za mnoge sam i saznala kak izgledaju. u to se podrazumijeva da sam čula ohoho puta za njih, ali ih nikad nisam vidjela, ili nisam znala da su to oni. npr. Zlatarek i Avirović.

kad se sjetim još nečega, nadopisat ću vam!!!!!!!

Pozdrav:
Larisi
Pepsonu
Bondiju
Adamu
Petri
Valeriji

Post je objavljen 17.06.2008. u 21:51 sati.