Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/rocklife4ever

Par novih događaja

Evo ponovno vam pišem postich..........Prošli su Moto susreti koji su mi jedan od najdražih dijelova godine.Nisam išla na utrke ubrzanja,nisam imala volje a inace idem.Navečer sam naravno išla na Poloj (za one koji ne znaju,tamo se svi motoristi smjeste na 3 dana), bilo je PUUUUUUUUUUUUUNO motora,ali to se podrazumijeva.Svirka je bila dobra,ako zanemarim grupu Let 3 koju ne podnosim. Osim motora bilo je zanimljivih ljudi........
6.,7. i 8. lipnja bila sam na ekskurziji,išli smo u Istru,a hotel nam je bio u Rovinju,pa cu vam sada malo pisati o nekim događajima koji su se tada dogodili..
Prvi dan smo išli u Risnjak.Kada smo stigli malo je padala kiša ali to nas nije spriječilo da "uđemo" u "šumu".Nakon kratkog hodanja počeo je pljusak,ali nema veze. Dok su svi trčali prema busu moja prijateljica i ja smo se slikale s drvetom-slika je ispala super. U busu smo svi bili skroz mokri...i napokon smo krenuli prema hotelu. Vozili smo se 10-ak sati jer smo se vozili kroz neka mjesta koja smo trebali obići. U hotelu sam bila u sobi s naj prijateljicom,a nastavnik je bio u sobi kraj naše,pa smo u 03:00h morale biti tihe. Iši smo se kupati,voda nije bila hladna,ali je bila jako mokra LOLdeadsretan.
Večeranjamije bila dobra. Nakon večere smo išli u grad,tamo smo sat vremena slobodno hodali. Kada smo se vratili u hotel gledali smo FILMOVE-do03:30 ujutro. U 02:00h smo slučajno prosule kekse po podu pa smo se TIHO(zbog nastavnika)smijale LOLrofldeadsretan. Drugi dan nije bilo baš zanimljivo,kupali smo se iako je more bilo puno meduza... Treći dan smo se pakirali i u 09:00 smo izašli iz hotela,a u 13:30 je bio ručak. Između izlaska iz hotela smo se trebali kupati,ali ja nisam shvatila da ćemo toliko biti na plaži pa nisam obukla kupaći. Lijepo sam se ko idiot "sunčala" na plaži i gnjavila puževe i rakove...sada svi mogu vidjeti da sam dobila boje jer imam crtu od trenerke koju sam zavrnula koliko sam mogla jer sam se kuhala na Suncu....na pijesku kraj plaže je bilo zanimljivih ljudi pa i nije bilo tako strašno....Uglavnom bilo je super iako nismo vidjeli ništa osim busa,hotela,plaže i dijela Rovinja. A joj zaboravila sam "NAJVAŽNIJE"...vidjeli smo Hoyku pa su svi šizili i slikali se s njim, ja nisam.......on mi puno znači u životu,da malo sutra...Hoyka ko da su vidjeli hmhheadbangbanglud neznam ni ja koga. Ali osim par masnica od padova i udaraca od krevet,vratila sam se čitava.
JOŠ 5 DANA I GOTOVA ŠKOLA (ne za cijeli život,ali i ovo je dobro)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!deadrofl
Pozz Valentini,Tonki,Sari,Marini,MATEJU i svima koje nisam nabrojala jer mi se više neda pisati!!!!!!!!!!!!POZZZZZZ!!!!wave

Post je objavljen 14.06.2008. u 19:16 sati.