Oko za koje je potrebno najmanje materijala je sami kut. Kada nastane frka u njegovoj blizini treba računati i na mogućnost takova oka. Bijeli tako igra 1. A2. Namjere su: oko u kutu, te iznad kuta i na desno.
Bijeli bi najviše dobio osiguranjem prema desnoj strani, jer bi hvatao treći red, a ujedno i prvi uz doljnju stranicu. Stoga crni treba odgovoriti sa 2. D2.
Bijelom su ostale dvije mogućnosti. Algebarski bi bilo da jednu uzme bijeli, a drugu crni. Srećom to nije algebra. Ima ovdje mnoštvo duhovitih i lukavih rješenje. Bijeli sada igra 3. B1. Uzeo je kut (A1), a crnome nudi ono iznad, ako to može osporiti bijelome u nastavku.
Crni naizgled može uništiti oko na B2 igrom na 4, B3, ali to je samo naizgled.
Sve postaje jasno nakon 5. B4. Crni sada ne može izvući kamen sa B3 i time je tu ono drugo potrebno oko za život bijele skupine kamenova.
I tako je to bilo, a bijeli je sretno živio sve do kraja partije. Čiča-miča i gotova je priča.
bl. Muradenu
Post je objavljen 16.06.2008. u 08:35 sati.