Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/teengirls8

.....eWo MeNe OpEt....smijeh heh...
fakat nemam pojima kaj da radim ,pa ko' manijak uređujem ovaj blog...
tak je boring...tuzan jedwa čekam da se karlla wrati...danas sam ustala u 11, ostatak dana prowella sam pred TV-om i kompom..UŽASSSSS..!eek
da nema mog boring buraza koji mi non-stop ullazi u sobu...zaborawilla bih da sam žiwa....onak'..jadno...:
madheadbang
ehh..zaborawilla sam wam reći da sam prije 2 tjedna billa na maturallcu..
pa...eto ..ewo prillike da wam pričam....beljdead ...owako........
swake godine sedmi razredi idu na ekskurziju-maturalac, pa je tako owe
godine bio red na nasthumbup glasowanjem, odlučili smo se za dubrownik
laze....-destinacija pelješac...( hotel - na orebiću-fora grad..)...
tako smo krenulli 21.05. u 7 sati...ja sam narawno došla zadnja....moram kasnit unatoč tomu što sam se spakirala dwa tjedna prije...ah...ja...osim što sam zakasnila , budala, zaborawilla sam naočalle (sunčanne)...all nema weze...headbang...oko dwanaest sati došli smo u spllit... malo smo razglledawali grad, a onda smo imalli sat wremena slobodno....sretanwinkzujo oko 1 nastawilli smo put u orebić....
oko 8 sati došli smo u naš hotel...PRVI DOJAM: WOW.... jedwa sam odnijela kofer u sobu...katastrofa..nimallo mi se nije swidio raspored spavanja- bila sam u sobi s gojakicom...ajme..majko....zašto bog uvijek mene kažnjawa..
gojakica (nikolina) je cura iz našeg razreda...malo prljawa...smrdi...i bube joj
hodaju po glavi...ružna..gadna ..fuj...a bahata...katastrofa... od šoka nisam mogla doći k sebi..u pola 9 je billa wečera...nisam billa glladna..pa sam ostala u sobi i wadilla stvari iz kofera...e..da..soba-o.k.... jedino pozitivno tog dana jest da smo karlla,nixa i j@ imale najweću sobu..fora-ne? kad se karlla wratilla s wečere skakale smo po krewetima, udaljile nixin krewet od naših, istuširale se, preswuklle...pa otišle wan..do pol jedan u noći šetale smo plažom....i ostatak ekipe...do 4 smo billi budni..
ujutro sam se probudila u 7...jedva....onda sam se otuširalla, obuklla,pa sišlla dolje na doručak..i karlla..u pola dewet treballi smo biti na glawnom ulazu... kada smo se svi okupili bus nas je dobacio do nekakve lučice, a onda smo brodom putowalli do mljeta...na brodu smo upoznali neke fora ljude iz vodica...svi oni, od prwog do zadnjeg nosilli su starke...baš fora..
kada smo došli do mljeta ,malo smo razglledawalli otok ,onda smo opet imalli slobodno sat wremena... kasnije smo se još kupali u slanom jezeru.. meni je bilo fora..u orebić smo se vratilli oko 6....onda smo se opet kupali..
kasnije su nam rekli da swi moramo u disco..meni je to billo koma jer sam billa umorna ,što se promjenillo nakon hlladnog tuša i jednog žutog red bulla...i tako...swi smo se spremalli za disco...ja i sara smo peglale kosu...
u 9 smo krenulli. kada smo došlli , ja nisam moglla vjerovati...bio je to fakat pravi disco....čak smo i ulaz moralli platiti...stvarno sam mislila da će disco biti verzija ,,duga uwalla" i nowi winodolski.... u diskaču smo billi do 1.....
tinna,ja ,pepe,anna plesalle smo čak na šanku i misslav,marko,josip,uško, trtanj (debilli iz mog razz) isto.....billo nam je fora...wink
kada smo došli u hotelač, pala su još dva red bulla, tek tollko da ostanemo budni...tulum je opet bio u našoj sobi...do pol 6....gojakica je zakmečila odmah kad smo se wratilli iz disca....
ujutro sam ustala u 8....prva se karla tuširalla ,pa j@...u polla 9 treballi smo biti ispred bussa na glawnom ulazzu..oko pol 1 došlli smo u dubrownik..dwa sata smo razgledawali, pa smo opet imalli slobodno...kasnije smo išli na pizzu-koma...s gljiwama..šta još reći....oko pola 8 došlli smo u hotel ...onda smo se išlli kupati...more-1 liga....zakon......u 9 je billa wečera...
tulumarili smo do 5.... ujutro sam se jedwa probudilla....u 9 smo treballi biti na molu, gdje je po nas došao brodić...išlli smo na korčullu...tamo mi se najwiše swidjello...oko 1 smo krenulli u zg...u pol jedan ujutro smo došli kuĆi....tuzantuzantuzantuzantuzancrycrycrycrytuzan:
cry:tuzancrytuzancry
MATURALAC JE NAJBOLJE ŠTO MI SE DOGODILLO OVE ŠK. GODINE........( MOŠ MISLIT...)

Post je objavljen 11.06.2008. u 00:10 sati.