Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/listazarijeku

Marketing

Protiv ubijanja Kvarnera!

Lista za Rijeku smatra nedopustivim izostavljanje kvarnerskog identiteta i njegovu zamjenu nepostojećim jadranskim u novoj strategiji razvoja turizma u županiji primorsko-goranskoj predstavljenoj prošlog tjedna medijima i turističkim radnicima. Iako je novoutemeljeni ''jadranski zaljev'' zbog pritiska javnosti potrajao svega 48 sati, postavljamo pitanje tko će odgovarati zbog potrošenih sredstava za evidentno geografski promašeni turistički regionalni slogan?

Nadamo se da je ovo dobra prilika da se u javnosti otvori i dodatna rasprava o ukupnom identitetu naše regije i zavičaja koji je aktualna vladajuća garnitura podcijenila i potpuno zanemarila. Područje današnje Primorsko-goranske županije obuhvaćaju geografski identiteti Kvarnera ili Liburnije pa njezin naziv nije trebalo ''silovati'' zemljopisnim terminima gorje-primorje koji su neprevodivi na strane jezike i običnom građaninu ne znače ništa. Također, radi se o jedinoj dvoimenoj županiji iz koje je izostavljen naziv njezinog najvažnijeg grada.

Iz tog razloga, Lista za Rijeku se zalaže za sveukupnu strategiju brendiranja ovog područja odnosno razvoja ukupnog identiteta našeg kraja, a koji bi trebao razmotriti i prijedlog novog naziva naše županije. U Listi za Rijeku se zalažemo da se u taj proces uključe i građani koji bi o pitanjima žive li u Riječkoj regiji, Regiji Kvarner, Primorju, Liburniji ili u Jadranskom zaljevu trebali imati priliku odlučivati na savjetodavnom referendumu.

Post je objavljen 10.06.2008. u 20:50 sati.