(ovaj post je nastavak priče započete jučer, pa je - ako vas zainteresira - najbolje krenuti od početka. Nije daleko...)
Postavio sam post, skuhao si kavu, pustio majstore na krov i pozabavio se još nekim tekućim dnevnim poslovima, a kada sam ponovo sjeo za kompjutor, već me čekao odgovor:
Vaša reklamacija biti će riješena sutra, te ćete na istu dobiti odgovor na mail.
Točno je, s tomato mreže se ne može platiti (samo T-mobile, VIP i TELE2).
Što se tiče Odluke o organizaciji i načinu naplate parkiranja, točno je to što ste naveli, no previdjeli ste dopunu odluke od 30.11.2007. koju Vam prilažemo u prilogu. Također ostavljamo link na stranicu gdje možete i sami provjeriti (stranica službenog glasnika grada Zagreba): http://www1.zagreb.hr/slglasnik.nsf
Pravna služba "Zagrebparkinga" stvarno je brza, svaka čast. Gotovo jednako brza kao i kontrolori nakon kiše. Kada su se oni požurili, red je da ni ja ne odugovlačim s odgovorom:
Poštovani,
za sve obavezan zakon (u ovom slučaju Odluka) spominje samo mobitel, koji sam imao, a ne spominje nikakve "paradajze" i "krumpire", no na to se neću ovom prilikom obazirati. Nešto me drugo kopka. Što se tiče zasnovanosti Naloga za plaćanje ugovorne kazne, ništa nisam previdio. Oslonio sam se na ono što na njemu piše. Ono što na njemu piše nije točno. Reklo bi se - nepravovaljan dokument. Dobro, poznato je da nepoznavanje zakona nikoga ne oslobađa krivice, i utoliko sam kriv. S druge strane, ako se od mene traži da platim 250 kuna na temelju nepravovaljanog dokumenta, da li sam to zaista dužan napraviti?
Svaki pošteni odnos uključuje obostranost. Ako se od mene očekuje da uvažim nepravovaljani dokument, mogu li ja od vas očekivati da uvažite djelovanje "više sile"?
Srdačan pozdrav.
Post je objavljen 05.06.2008. u 21:31 sati.