RECENZIJA: USHER

Velika je vjerojatnost da su me razmazile Usherove stare pjesme i da ga zapravo po nekom defaultu stavljam među IT izvođače. Činjenica je međutim da se to uglavnom odnosi na njegove starije uratke i kredibilitet kojeg si je njima stvorio. Nakon meni osobno slabog Confessions (koji se samo u Americi prodao u više od nevjerojatnih 9 milijuna primjeraka!), dolazi ništa posebno jači i zanimljiviji Here I Stand. Ovaj nema jakih pjesama (izuzev odlične What's A Man To Do koja će ukoliko bude singl nesumnjivo postati Irreplaceable 2008.) kao prethodni, ali isto tako nema ni nekoliko loših kao što ih je imao prethodni, pa bi konačan zbroj minusa i pluseva bio otprilike jednak.
Osim nekoliko bezveznih (Trading Places) i često patetičnih (His Mistakes, Before I Met You) tekstova, Usherov najveći adut ujedno je na mjestima i najveća mana. Interpretacija je na mjestima doslovce iritantna i previše isforsirana (relativno dobra Moving Mountains, koji bi uz malo maštovitiji aranžman, produkciju i bolju interpretaciju mogla zvučati odlično, a siguran sam da će se to i pokazati na live nastupima).
Da nije sve tako bezlično i nemaštovito, pokazuju trenuci kao što je Something Special, koja uz Best Thing (feat. Jay-Z), Love In This Club (obje verzije), Appetite i spomenutu What's A Man To Do čine najbolje dijelove albuma.
Nošen na krilima uspjeha svog prethodnika, uz #1 singl, promociju i slavu koju Usher uživa, album će zasigurno postati jedan od najvećih ovogodišnjih hitova, a vrlo vjerojatno i izbaciti još pokoji #1. Radi se ipak međutim o tek malo iznadprosječnom albumu.
Na albumu su između ostalih radili Polow Da Don, Tricky Stewart, Jermaine Dupri, Bryan Michael Cox, Danja i Stargate, a u prodaji će se pojaviti sutra.

Post je objavljen 25.05.2008. u 17:24 sati.