Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/yazza

Marketing

euro-socio-metrija

eurosong me uvijek podsjecao na djetinjstvo. gledala sam redovno, pokushavala pogoditi s tatom ko ce pobijediti. u sushtini, nekad davno to je bio festival dobre muzike... zhiri su obichno chinili ljudi koji su se u ritme i melodije razumijeli, tako da se moglo reci da je bilo bar donekle objektivno.

vishe nema komisije - sad mozhe svaka budala glasati. i to i bi... sad odluchuju komshije...

prvo shto mi je palo na pamet prilikom objavljivanja glasova bilo je "sad se vidi sad se zna, ko se kome dopada". mi "juzhni sloveni" smo jedni drugima nadavali poene, oni gore, "ladni" su davali jedni drugima, mada je kod shveda, shto me i ne chudi, bilo par glasova i za BiH (e, da deni nije pobjegao odatle mozhda bi bilo i vishe...), a sve shto je nekad smatralo ruski za svoj zvanichni jezik - pa nishta nas nije iznenadilo!

kad zaboravimo da je cheshka voditeljica napravila greshku a shvedski voditelj bio malo (ili malo vishe) ucirkan, glasanje je proshlo bez incidenata i bez iznenadjenja.

kako to da ruska pjesmica, koju i nakon tri proslushavanja ne mogu ni upamtiti, osvoji prvo mjesto?!! koja shtela!! eto ti shta se desi kad puchanstvu dash pravo glasa i vlasti... ovce...

nije mi zhao shto ce slijedece godine rusi biti domacini, vec mi je zhao shto su se neki uopshte trudili i izgubili vrijeme da naprave dobru pjesmu. molim vas, nemojte vishe ljudima davati prazne nade - mozhete iduce godine sasvim komotno prvo objaviti glasanje, pa onda nam pustiti pjesme - razlika izmedju rezultata ako znamo i rezultata ako ne znamo samo pjesme bice statistichki neznachajna!

jest fino da vidish kako se one nashe nove drzhavice uzajamno podrzhavaju i kako se mi volimo i pazimo (i mazimo), ali brate nema smisla!

sad komotno socioloshke agencije mogu napraviti dobru analizu kakvo srce kuca u evropi i kakva krv nam teche u venama. ne moraju praviti istrazhivanja. chista socio-metrija...

Post je objavljen 25.05.2008. u 00:11 sati.