Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/madonna

Marketing

Madonna snima film o arapsko-izraelskim sukobima

Madonna je tijekom održavanja prikazivanja 'I Am Because We Are' u Cannes otkrila za medije da namjerava snimiti dokumentarac o arapsko-izraelskom sukobu zajedno s Nathanom Rissmanom, koji je režiser 'I Am Because We Are'.

Tijekom rada na dokumentarcu, Madonna je ostala ganuta pogledavši dokumentarc o izraelskoj i palestinskoj djeci koja odlaze u istu školu. Madonna i Rissman su otkrili da će njihov drugi projekt govoriti o društvenom i životnom stanju djece iz Izraela i Palestine, tema koju Madonnu jako privlači. "Madonnin prati svoj jaki majčinski instikt i želi pomoći djeci da imaju svjetliju budućnost. Sukobi tih zemalja su teme koje su bliske njenom srcu." - izjavio je Rissman.
Photobucket

Slike iz spota 'Give It 2 Me'!

Od sada možete pogledati kako izgleda spot za novi singl 'Give It 2 Me' kojeg je režirao Tom Munro.
Photobucket
Photobucket

Michael Moore oduševljen Madonninim dokumentarcem

Dokumentarca 'I Am Because We Are', nakon što je rasplakao i oduševio mnoge, čeka još jedno prikazivanje na fesitvalu Michaela Morrea Traverse City Film Festival 2. kolovoza!

Michael Moore je više nego oduševljen kako Madonninin radom režisera tako i dokumentarcem 'I Am Because We Are'. "Kada sam pogledao film, izgledalo je kao da je snimala ovakve filmove godinama! Madonna vodi publiku kroz jedno osobno putovanje i pokušava se spojiti s nama. Nama Amerikancima pokazuje kakva je slika ljudi u ostatku svijeta. Izrazito budete dirnuti kada pogledate ovaj film. Shvatite zbog čega je Madonna privržena ljudima iz Malawija." - izjavio je Michael Moore.

Michael Moore je komentirao medijske optužbe za Madonnino usvajanje Davida: "Kada vidimo što žuta štampa može i što radi, to me samo podsjeti koliko su mediji neiskreni." Michael Moore je kontaktirao Madonnu i tražio dopuštenje da prikaže njezin dokumentarac na Traverse City Film Festivalu, na što je Madonna odmah pristala. "Rekla mi je da je oduševljena što će biti dio ovog festivala, ostao sam iznenađen!"
Photobucket

Tijekom posvajanja pretrpjela sam porođajne muke

Večernji List: Kritike koje je Madonna morala pretrpjeti zbog posvajanja malavijskog dječaka bile su joj toliko bolne da ih je usporedila s porodom. "Bilo je bolno, bila je to velika borba i nisam puno toga razumjela", izjavila je vremešna diva novinarima u Cannesu, gdje je promovirala svoj film "I Am Because We Are", koji govori upravo o djeci u Malaviji, te siromaštvu, AIDS-u i drugim strašnim bolestima koje ih pogađaju. "Na kraju sam shvatila da žene koja rađa mora pretrpjeti strašne bolove. Isto tako sam i ja na neki način pretrpjela neku vrstu porođajnih bolova kad sam se borila s novinarima koji su stajali ispred mojih vrata i optuživali me za otmicu ili kako su god to već nazivali", izjavila je Madonna.

Photobucket

Zajedno sa svojim suprugom Guyom Ritchijem Madonna odgaja sada dvogodišnjeg Davida Bandu još od 2006. godine. Pop diva dječaka Davida je upoznala dok je sudjelovala u humanitarnom projektu za pomoć djeci južne Afrike. Osim Davida par ima 7-godišnjeg Rocca, te Madonna iz prijašnjeg braka ima 11-godišnju Lourdes. Zli komentari u javnosti su govorili da je Madonna iskoristila svoju slavu da bi zaobišla malavijske zakone o posvajanju, što ona poriče. Propisi jedino nalažu da se roditelje mora procijeniti tijekom 18 do 24 mjeseca u Malaviju, što je prekršeno kad je Madonna Davida odvela u London.

No, Madonna se nije dala, pa je odgovorila i na ovo: "Drago mi je što sam bila pokusni kunić malavijskih vlasti. Nadam se da će sad biti lakše svima onima koji žele usvojiti dijete."

Madonna na press konferenciji

Od sada možete pogledati isječak s press konferencije filma 'I Am Because We Are': http://www.youtube.com/watch?v=70d25NyAfu0.
Photobucket

Madonna još uvijek #1 u svijetu!

'Hard Candy' se ovog tjedna prodao u 242,000 primjeraka širom svijeta i zadržao se na 1. mjesto svjetske top liste albuma, kao i '4 Minutes' koji je šest tjedana proveo na #1!

1. Madonna - Hard Candy
Warner Bros. - 242.000 - 3 weeks at No.1

2. Duffy - Rockferry
A&M - 185.000 - Largest Sales Increase
3. Death Cab For Cutie - Narrow Stairs
Atlantic - 166.000 - Hot Shot Debut
4. Leona Lewis - Spirit
Syco Music - 132.000
5. Neil Diamond - Home Before Dark
Columbia - 131.000
6. Frank Sinatra - Nothing But The Best
Reprise - 130.000
7. Superfly - Superfly
Warner Music Japan - 123.000
8. Amy Winehouse - Back To Black 4
Island - 107.000
9. Mariah Carey - E=MC2
Island - 102.000
10. Jason Mraz - We Sing. We Dance. We Steal Things.
Atlantic - 83.000

1. 4 Minutes - Madonna feat. Justin Timberlake
Warner Bros. - 486.000 - 6 weeks at No.1

2. Bleeding Love - Leona Lewis
3. Love In This Club - Usher feat. Young Jeezy
4. Mercy - Duffy
5. Take A Bow - Rihanna
6. Touch My Body - Mariah Carey
7. Don't U Ever Stop - Kat-Tun
8. Lollipop - Lil Wayne feat. Static Major
9. No Air - Jordin Sparks & Chris Brown
10. Love Song - Sara Bareilles

Madonnin koncert: 50.000 ulaznica prodano u 3 sata

Večernji List: Oko 47.000 ulaznica prodano je u tri sata za prvi Madonnin koncert u Švicarskoj, priopćio je u petak organizator koncerta Good News Productions. Ulaznice za koncert na otvorenom koji će se 30. kolovoza održati u vojnoj bazi Duebendort, u predgrađu Zuericha, zasad su rasprodane na više prodajnih mjesta, dodaje organizator u priopćenju. No ostalo je još oko 23.000 ulaznica za obožavatelje američke pjevačice, od čega je 10.000 rezervirano za stanovnike Zuericha. Ulaznice se prodaju po cijeni između 150 i 300 švicarskih franaka (92 i 184 eura). Na koncertu se očekuje oko 70.000 gledatelja.

Post je objavljen 24.05.2008. u 00:05 sati.