RECENZIJE: JESSE McCARTNEY, CHERISH

Dok vas u sljedećem postu očekuju recenzije malo "ozbiljnijih" projekata i uvid u to što su nam novog pripremili The Roots i Gnarls Barkley, osvrnut ću se ovaj tjedan na ponudu američkim tinejdžerima i onima koji se tako osjećaju. Šalu na stranu, jer grupa Cherish i Jesse McCartney lako bi jednog dana mogli parirati nekim starijim i iskusnijim izvođačima, potonji pogotovo.

Drugi po redu studijski album amerčkih r&b sestara, grupe Cherish, u prodaji će se pojaviti za nekoliko dana, a u kreativnom smislu ne predstavlja neki pozitivniji pomak u odnosu na prethodni. Red bubbly pop pjesama, pa red bubbly r&b pjesama, a tu su i neki ozbiljniji pokušaji malo mračnijeg r&b-a (najavni singl, pjesma Killa i odlična Love Sick).
Ipak, iako nepoznatije od suparnica s kojima uskoro ulaze u utrku po američkoj top listi albuma, grupe Danity Kane, ponudile su za nijansu bolji album. Na drugoj strani su ipak jači producenti i još važnije- jači marketing, stoga nije teško zaključiti koje će na kraju izaći s većom prodajom. Ono što zapravo daje nadu u bolju budućnost grupe su trenuci poput pjesama Only One, Love Sick (moj favorit) i Like A Drum, ali i interpretacije i usklađenost pjevačica.
Don Vito, Tricky Stewart (Rihanna, Mary J. Blige, Mariah Carey), Eric Hudson, Jazze Pha, Bryan Michael Cox neki su od producenata na albumu. U prodaji od 13.06.

Iza Jessea su već 2 albuma, nominacije za Emmy nagradu, ali i Young Artist Award za glumačka ostvarenja.
Na novom albumu pak napušta ulogu teen pop dječaka i spreman je u najmanju ruku popunjavati praznine između dva albuma Justina Timberlakea. U tome su mu pomogli - i napravili dobar posao - Tricky Stewart, The-Dream, The Clutch, Sean Garrett, Kwamé, J.R. Rotem, The Neptunes, Eric Hudson i Madd Scientist. Najavni singl albuma, zarazna pjesma Leavin', danas je ušla u top 10 Billboardove ljestvice singlova zahvaljujući velikom broju downloada, a cijeli album doslovce je pretrpan takvim pjesama. It's Over (odlični The Clutch), Rock You, My Baby, Into Ya i How Do You Sleep samo su neki od dobrih trenutaka s ovog albuma koji će zasigurno premetnuti Jessea u zvijezdu većih razmjera, a s obzirom na potencijal, to i zaslužuje.
Album u prodaji za 2 tjedna.

Post je objavljen 08.05.2008. u 23:47 sati.