Danas je gradonačelnik Obersnel održao redovitu mjesečnu konferenciju za novinare. Na njoj se osvrnuo na pitanje odgovornosti gradske vlasti za rušenje Sušačkog kolodvora, koje su ovih dana postavili riječki ekološki aktivisti i Primorsko goranski savez.
Obersnel odbija odgovornost, budući je od definiranja trase ceste prošlo 22 godine, stoga smatra smiješnim to što se njega optužuje za rušenje kolodvora. Naime, Obersnel je svoj stav poput aktivista pred nekoliko dana, potkrijepio kronologijom planiranja trase, onoga što je danas državna cesta D – 404. Prema kronologiji cesta je prvi put planirana u prometnoj studiji za Opatiju, Rijeku i Crikvenicu, 1984. godine, a u plan Grada rijeke unesena je 1986. godine. Trasa ceste je usklađena sa zahtjevima Luke Rijeka i Hrvatskih željeznica 1986. godine, stoga, može se zaključiti, da bi navedene tvrtke trebale odgovarati za rušenje Sušačkog kolodvora.
Dodao je da su cijelo vrijeme bile održavane javne rasprave o planu na koje su slobodno mogle doći sve udruge, građana ili sami pojednici.
Naglasio je da je on sam u okviru svojih mogućnost pokušao naći drugo rješenje za Sušački kolodvor, no zbog spleta nesretnih okolnosti bilo je prekasno da se nešto napravi.
Još je rekao kako mu je osobno žao što je zgrada srušena, jer je bila lijepa, ali je ukazao na neozbiljnost kritika. Naime, rekao je du su neutemeljene tvrdnje da su neke kamene ruševine kolodvora vrijedne tisuće eura, budući u kolodvoru nema niti jednog kamena, već su to sve imitacije od betona, što prema Obersnelovom mišljenju ukazuje da kritičari nisu prije niti bili na mjestu gdje se nekada nalazio Sušački kolodvor, te sva pozivanja na odgovornost gradskih vlasti drži za jedini način izražavanja političkih aktivnosti.
Na kraju je zaključio da Grad ne može tražiti zaštitu kolodvora jer je to u nadležnosti ministarstva kulture, koje nije dalo niti jednu službenu izjavu na traženja Grada o očuvanju Sušačkog kolodvora.
Post je objavljen 05.05.2008. u 12:39 sati.