Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/podravec

Marketing

KAKO FUNKCIONIRA POTROŠAČKO DRUŠTVO




Film "The Story of Stuff" prezentira na vrlo inovativan i simpatičan, a opet provokativan način, potrosačku kulturu kojoj smo svi izloženi, osobito u segmentu stvarne vrijednosti onoga što kupujemo.

Svakodnevno smo svjedoci, najblaže rečeno, manije kupovanja ogromne količine hrane po velikim trgovačkim centrima, gdje kupci gomilaju svoje košare kao da se pripremaju za ratno stanje.

Aktivistica Annie Leonard, protagonist u filmu kao prezentator, a opet kao etablirani ekonomski ekspert, istražuje aspekte produkcije proizvoda na tržište, kojeg uglavnom kupujemo i trošimo putem poznatih potrošačkih groznica. Najočitiji primjer su shoppinzi, primjerice Božićno/Novogodišnje potrošačko ludilo.

Svrha filma nije samo ukazivanje na spomenutu maniju, već i ono gdje u stvari počinje i završava "roba" koju smo kupili (nakon što smo je iskoristili), ako je se rješavamo.

Film realno daje odgovore na razumijevanje kako konzumerizam djeluje, osobito po pitanju integriteta planete na kojoj živimo kao potrošači. Ono što bih naglasio je to, da je ovaj film opus magnum kompletne problematike s ekološkog, zdravstvenog i socijalnog aspekta. Sve preporuke.

Pogledajte film u cjelosti (21 min.)



Post je objavljen 29.04.2008. u 12:22 sati.