Raspao mi se hard disk usred posla.
To je već drugi pod istim jamstvom, prvog sam vratio kao neispravnog odmah sutradan. Ovaj drugi trajao je godinu i pol. Na disk sam dobio jamstvo od 5 godina.
Do sada sam reklamirao barem svaki treći disk kupljen u HG-spotu koji mi je došao u ruke, bilo da sam radio sebi ili drugima. Ovih dana osim diska imam još jedan artikl za vratiti, dobih ga neki dan za rođendan. Neispravnog.
Čini se da maheri iz HG-spota odmah u cijeni jednoga uračunaju bar dva-tri diska. Što će reći da tamo negdje u Kini kupuju "Žnj" klasu. Jer očigledno se isplati davati suluda jamstva na diskove koji ne mogu doživjeti treću godinu života.
Super bi to bilo kada bi sa svakom reklamacijom tj. novim diskom jamstvo počelo teći iznova. Ali znamo da to tako ne ide. Jamstvo teče od kupnje prvog uređaja, reklamacije ne mijenjaju stvar.
To jest, to bi bilo samo djelomično super. Zaboravih na gubitak podataka. Ili mukotrpno spašavanje istih, što me sad čeka.
Post je objavljen 29.04.2008. u 00:51 sati.