Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/clocks1

............Budimpešta...........

evo ovaj vikend(1a,1b i 1e) bili smo na izletu u budimpešti...krenuli smo u petak u 14 i 15h.....u busu su cijelo vrijeme svirale cajke no meni nije smetalo....u budimpeštu smo stigli u 10 navečer taman na večeru....koja meni osobno ni bila dobra jer je juha bila preslana...u sobi sam bila s anchy...naravno da je već prvi dan bio party u sobama...nisam bila baš od neke volje pa smo tonka,anchy i ja i teić feštale kod nas u sobi no kasnije su se svi razbježali...pa recimo da više od pola ljudi ni spavalo u svojim sobama...profači i vodiči nam nisu niš rekli nego je onaj neljubazni security šeto po hotelu i zapisivo sve koji nisu bili u svojim sobama..neke je zapiso i više puta...mislila sam da će idući dan bit frke no niš nam niko nije reko...u subotu smo cijeli dan razgledavali budimpeštu koja mi se jako sviđa...ali su mađari kao ljudi dosta neljubazni i strogi...navečer smo išli na večeru u czardu...i poslije toga u hotel opet cugat....ja sam bila kod tonke,tee i ane milat u sobi...bilo je bolje nego u petak...iako nam se svima dosta spavalo mi smo opet ostali budni do kasnih sati...neki nisu niš spavali,neki su samo 1 do 2 sata a bilo je i malo onih koji su išli rano spavat....u nedjelju smo se vratili doma....sve u svemu izlet je bio fenomenalan...ekipa je bila super,profači a i vodiči i naravno da ne zaboravim vozača...veliki pozdrav od mene 1.a,1.b i 1.e......sretanthumbupthumbupcool

sLiKiCe Sa IzLeTa

Pogled na budimpeštu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tonkić i ja

moj razred ispred muzeja

Ekipica u sobi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Trg

Post je objavljen 28.04.2008. u 19:54 sati.