Osjećam se počašćen Vašom pažnjom što ste mi se, nekoliko mjeseci nakon isteka prve ugovorne obaveze, potrudili poslati novu na potpis. Zaista sam se razveselio Vašoj koverti, solidne debljine, koja mi je došla na kućnu adresu. Posebno me dirnula vaša pažnja što ste u kovertu stavili i manju kovertu sa već ispisanim neophodnim podacima o Vašoj tvrtci tako da se ne moram mučiti sa ispisivanjem vaše adrese i sličnih dosadnih tehnikalija. Vrlo pažljivo od Vas.
Na propagandnom letku, koji ste mi poslali uz ugovor, stoji " poboljšajte kvalitetu i užitak surfanja! ", pa dalje piše " Vjerujemo da ste se, kao jedan od vjernih MAXadsl korisnika, do sada naviknuli na sve prednosti koje vam ( malim slovom! ) MAXadsl pruža! Požurite se i produljite svoju ugovornu obvezu MAXadsl korisnika na sljedećih 18 mjeseci i uživajte u ponudi koju smo za Vas ( gle! velikim slovom ) pripremili - odaberite paket multimedijalne opreme za Vaš PC za samo jednu kunu *! ". Dalje su slikice ponuđene opreme, Logitech X-530 ( zvučnici ) i Logitec QuickCam Expres Plus + Logitec S510 tipkovnica i miš. Na kraju još ima napomena da akcija traje do 15.05.2008 ili do isteka zaliha...
E sad, ipak, postoje neke nejasnoće koje su me ostavile u nedoumici.
Prvo, zašto bih uopće potpisivao novi ugovor? Prvim ugovorom na 18 mjeseci ste si pokrili troškove rutera. Ruter radi dobro, općenito ADSL radi ok, nemam primjedbi i nemam nikakve potrebe bilo što mijenjati. Prilikom prvog ugovornog odnosa ista ponuda je uključivala i ruter. U ovoj Vašoj ponudi nigdje nije vidljivo da mi možebitno nudite novi, kvalitetniji ruter! Naprotiv, na samom ugovoru, priloženom za potpis, stoji:
" Dodatna pogodnost: Produljenjem odnosno obnavljanjem razdoblja obaveznog trajanja ugovora za još 18 mjeseci za MAXadsl uslugu ( pristupnu liniju ) Pretplatnik, po vlastitom izboru, stjeće mogučnost kupnje ili Logitech zvučnika ili...blabla, pa sljede napomene tipičnog "kolonijalnog" ugovora po kojem ja imam obaveze a T-com prava. Nikakav ruter se ne spominje...
Dakle, ispada da potpisujem T-comu stalan izvor prihoda u sljedećih 18 mjeseci, za npr. " auslauf" zvučnike od 549,00Kn ( 519.00Kn u Vemilu sa PDV ) ! Drago društvo, znate kud si možete staviti te zvučnike, upotrijebite malo mašte, da ste mi ponudili Z-5500 THX Digital, još bih i razmislio...
Zašto bih uopće potpisivao novi ugovor? Pa ADSL ću imati i dalje, ja surfam, vi pošaljete račun koji ja platim i situacija traje dok traje. U krajnjoj liniji to je i korektno. Ako mi prdne ruter, nema beda, doma imam još tri.
A sada, kad već tak iskreno komuniciramo, ću Vam pripomenut i zašto sigurno NEĆU potpisat bilo kakav ugovor sa Vašom firmom. Ima samo jedan jedini razlog, zbog toga jer ste me prilikom potpisivanja prvog ugovora OBMANULI i PREVARILI.
U reklamnoj brošuri stoji:
Svi MAXadsl paketi, neovisno o odabranoj brzini pristupa, uključuju: 5 e-mail adresa, 100 MB e-mail prostora, 25 MB web-prostora, dodatni dial-up pristup, antispam, antivirus i firewall zaštitu.
Kako sam vlasnik male obrtničke radnje, iz praktičnih razloga sam kao korisnika usluge, naveo naziv radnje, svoje osobno ime i prezime te JMBG kao moj zakoniti porezni broj. Bio sam prilično sretan kada sam napokon dobio očekivani ADSL priključak. Entuzijastički sam se prihvatio izrade svoje web stranice i nakon desetak dana je došao trenutak da ju postavim na svojih obećanih 25Mb web prostora. Ispunivši on-line obrazac svim zahtjevanim osobnim podacima, krenuo sam uploudati stranicu. Mom razočaranju nije bilo kraja kada sam nakon podužih telefonskih peripetija saznao da sam svrstan kao "poslovni korisnik" i da poslovni korisnici nemaju pravo na web-prostor! Dakle, prevarili ste me ponudom da nudite u paketu usluge i web prostor, obmanom ste mi izvukli moje osobne podatke on-line web obrascem koji sam prvo morao ispuniti, da bi na kraju priče, nakon nekolikostnog komuniciranja sa osobljem službe za korisnike, saznao da nemam nikakav web-prostor. I dan danas, nigdje, niti u brošurama, niti na Vašim web stranicama, niti u Vašim T-com centrima, ne postoji podatak da netko nema pravo na obećanih 25Mb web prostora, niti će to itko spomenuti prilikom potpisivanja ugovora. Da sam to znao prilikom potpisivanja prvog ugovora, nikad ga ne bih potpisao. Otišao bih u tada konkurentski Iskon i s njima napravio ugovor. Stranicu sam na kraju postavio baš na Iskonu, na account svog bratića koji ima isto prezime pa u praksi i nije ispao preveliki problem.
Sudeći po periodično postavljenim pitanjima u emisiji "Parlament show radija 101", ima nas dosta koji se isto tako osjećaju izigranima poput mene.
I zbog toga, jer se subjektivno osjećam prevarenim i izigranim, nikad više neću potpisati nikakav ugovor s Vama. Ovakav odnos kakav je sada, vi pošaljete račun koji ja platim, je maksimalni domet našeg poslovnog odnosa. Traje dok meni to odgovara, a onog momenta kad mi više ne bude odgovarao iz bilo kojeg razloga, uslugu ADSL ću potražiti negdje drugdje. I nemojte me, molim Vas, spamirati Vašim reklamnim materijalom. To je samo uzaludno bacanje promiđbenog novca i gubljenje vremena. Vi ste si svoju pravu reklamu sami napravili već u prvom mjesecu korištenja...
Post je objavljen 27.04.2008. u 00:34 sati.