Sutra, 12. travnja, s početkom u 12 sati na predjelu Gaz u Trilju održat će se svečanost na kojoj će se otvoriti radovi na pejzažnom uređenju na prostoru uz državnu i županijsku cestu na Gazu. Nakon uređenja na tom lokalitetu biti će postavljena i skulptura akademskog kipara Stipe Sikirice naziva „Mladenci“. Incijator ovih događanja je zavičajna udruge kulture „Mladenci“ iz Trilja.
Na inicijativu mještana Ugljana, Poglavarstvo Grada Trilja osigurat će novčana sredstva za kupnju građevinskog materijala za izgradnju stambene kuće četveročlanoj obitelji teškog materijalnog stanja.
U Trilju je održana tematska sjednica Turističkog vijeća Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije u čijem su radu sudjelovali gradonačelnici i načelnici i direktori turističkih zajednica gradova i općina zagorskog dijela županije. Oni su razgovarali o problematici i perspektivama razvoja turizma Dalmatinske zagore.
Uvodno su govorili dr. Ante Nosić, predsjednik, i Mili Razović, direktor Ureda županijskog TZ-a, te domaćin Šime Klarić, predsjednik Udruge obiteljskih hotela. Razović je rekao da zagorski dio predstavlja 75 posto prostora županije, a na njemu se ostvaruje tek 1 posto županijskog turističkog prometa. .
Razvoj po Razoviću treba zasnivati na doživljaju tradicije, kulture i neotkrivene prirode. Glavnim županijskim planom na tom su prostoru planirana 32 projekta s predviđenim ulaganjima od 150 milijuna eura. Klarić je ustvrdio da se turizam u Dalmatinskoj zagori počinje sustavno promišljati kao važni segment gospodarstva.
Rasprava u Trilju predstavlja zapravo svojevrsni “projektni zadatak” tvrtke Horwath consalting iz Zagreba, koja je autor glavnog županijskog turističkog plana i čiji su predstavnici također bili u Trilju, za izradu strategije ruralnog turizma Splitsko-dalmatinske županije.
Čast sastanku vezanom uz budućnost turizma, ali se i površnom promatraču nameće jedno pitanje u vezi svega ovog: je li moglo bez konzultantske kuće koja će svoj posao zasigurno masno naplatiti kao i svaka slična firma? Ako ičega u Hrvatskoj ima, to su iskusni i obrazovani turistički djelatnici koji se iz godine u godinu dokazuju na svjetskom tržištu i znaju primjeniti vanjska iskustva kombinirana s vlastitim poslovnim rezultatima.