Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nacrtani

Marketing

AUTO SHOWOWOW :(

Eto, prošlo je dvije godine od zadnjeg Auto Show-a. Što se u međuvremenu promijenilo? Po onome što sam imao za vidjeti, sve se promijenilo na – gore. Auti ispred Velesajma su bili raznolikiji i bolji nego ovi unutra, hostesa gotovo da i nije bilo, a ono što je bilo ukazivalo je na pomanjkanje budžeta pojedinih auto-kuća (čast izuzetcima). Je da je bio utorak, no neki program su ipak mogli smisliti. Tako da se moj boravak tamo sveo na bezvezno bauljanje među autima koje i tako već duže gledam na našim ulicama. Sve u svemu, jadno. Možda je svjetla točka bila poneki egzotični primjerak automobila, poneka egzotična hostesa i veeeelika ponuda kotlovine, čevapa, ražnjiča i ostalih nekima finim proizvodima lokalnih ugostitelja. Nadam se da će sljedeći Auto Show ipak biti barem malo bolji, jer ovaj je stvarno bio u rangu – stočnog sajma. Ako ništa drugo, dragi automobilski zastupnici, nemojte štedjeti na lijepim djevojkama, jer zbog vas se bore sa proširenim venama i beskrajnom ljudskom glupošću kojima su izložene.

Evo malo očne razbibrige:







Post je objavljen 02.04.2008. u 19:52 sati.