Jedno je kada mi u kaslić ubace spam iz Nove Gradiške sa "zagrantiranom" kandidaturom za glavni dobitak od milijun kuna, a potrebno je da kupim tek nekakav ČangŠlang čaj, elektromasažer ili knjigu o samopomoći, a više nije smiješno kada se na tržištu počnu batrgati i oni koji proizvode i imaju nekakvo povijesno gospodarsko ime (da ne velim pomodno "brand"). Poput Lesnine. Koja mi je na adresu dostavila nepraktičan letak od metar širine, na kojem se žutim i crvenim kočoperi:
"Cijene s kojima nismo mislili na naš gubitak, nego na vaše zadovoljstvo!!"
ergo
?
Zašto ne onda
"Cijene s kojima želimo otići u stečaj samo da vama ugodimo"
ili zakaj se suzdržavati i biti u rukavicama?
"Cijene s kojima ćemo sami sebi otkinuti od usta, smanjiti plaće radnicima, samo da vas zadovoljimo"
Ako već žele zadovoljstvo, zašto uopće cijene?
"Dajemo besplatno namještaj, da budete što zadovoljniji"
ili još bolje
"Dajemo namještaj besplatno i pružamo sve vrste seksualnih usluga, da budete potpuno zadovoljni"
Ili čemu uopće prodaja, cijene ili bilo što, ako je zadovoljstvo klijenta jedina i isključiva briga?
"Darujemo vam sve proizvode i svu lovu s našeg poslovnog računa, vi ste naša opsesija!"
obzirom da je altruizam u Lesnini visok, zašto ne i
"Darujemo vam svu našu privatnu imovinu i odlazimo živjeti s obiteljima kao pustinjaci u Gou, sve radi vas!"
U utrci da se više od drugih pokažu filantropima i darovateljima, smišljaju se i novi termini. Jedan butik na Zelenom valu je u izlog stavio obavijest, ne o sniženju, već "Poniženje cijena".
Kako se "ponizuje" cijena? Šibom, stajanjem u kutu?
"-Evo ti na, na, zločesta cijeno. Đubre jedno, nećeš ti meni krojiti život i posao! Ćuš, švis, žvajz!"
Uglavnom, kapitalisti su danas, više od ijedne društvene skupine, bliži istinskom komunizmu i idealnom društvu nego što je itko mislio.
Post je objavljen 20.03.2008. u 19:00 sati.