Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/konzument

Marketing

Hrvati najbolji po kvaliteti usluge!?

U Hrvatskoj je usluga na različitim prodajnim mjestima i u turističko-ugostiteljskim objektima najkvalitetnija u regiji, a razina usluge najniža je u Crnoj Gori. Kada je riječ o prodavačima u regiji, Hrvati su najbolji u pozdravljanju kupaca i poznavanju proizvoda, Makedonci najbolje otkrivaju želje kupaca, a trgovci na Kosovu uvjerljivo su najbolji u nuđenju dodatnih proizvoda. Slovenci najbolje znaju kako zahvaliti kupcu na posjetu.

To je pokazalo istraživanje jedne hrvatske agencije specijalizirane za mystery shopping (tajno kupovanje). Stručnjaci pritom ističu da se na loše usluge žali samo četiri posto nezadovoljnih kupaca iako to nezadovoljstvo dijele s još devet do 20 osoba.

Kako bi ocijenili razinu usluge u Sloveniji, Hrvatskoj, BiH, Srbiji, Crnoj Gori, Makedoniji i na Kosovu, tajni su kupci tijekom veljače posjetili 850 autosalona, turističko-ugostiteljskih objekata, banaka, maloprodajnih objekata, prodajnih mjesta telekomunikacijskih poduzeća, benzinskih postaja i supermarketa. Pritom su ocjenjivali pet osnovnih elemenata dobre usluge: pozdrav, utvrđivanje želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvalu na kupnji.

Tajni kupci najbolje su ocijenili uslugu u autosalonima, a supermarketi su na zadnjem mjestu!

Post je objavljen 20.03.2008. u 11:20 sati.