U četvrtak, 20. 03. 2008. u 19 sati, u HDP, Basaričekova 24, Zagreb,
u ciklus tribina "Grički dijalog”
o temi 'Poroci javni, vrline tajne - marketing u kulturi?'
i drugim temama razgovarat će
moderatorice Jadranka Pintarić i Jagna Pogačnik
te njihovi gosti: Sandi Blagonić, etnolog i kolumnist; Vesna Jurić Bulatović, voditeljica marketinga MUO-a; Nataša Bodrožić, producentica Queer Zagreb festivala; Dražen Kokanović, menadžer u kulturi; Igor Gerenčer, marketing-menadžer u izdavaštvu.
Na tribini će se raspravljati o "vrućim" pitanjima kao što su:
Kulturni proizvodi sadrže ideje, vrijednosti, značenja i oblik su komunikacije. Koje su uspješne (i moguće) marketinške strategije kulturnih ustanova i vaninstitucionalnih projekata? Kako se stvara dobar imidž proizvoda kulture i kako ga zadržati?
Kakav je odnos masovnih medija i masovne kulture? Što nije bilo u medijima, to ne postoji, a da bi se postojalo mora se od sebe, imidža, tijela, djela napraviti kapital/brend. Gdje su tu umjetničke slobode?
Koliko je reklama pridonijela kulturi, a koliko je oglašavanje kroz kulturu pridonijelo njezinoj deelitizaciji? Je li demokratizacija medija "ubila" Autora? Treba li se zabrinuti kad proizvod kulture postane mjesto za oglasni prostor?
Više ljudi posjećuje kazališta i čita knjige nego što ih ide na nogometne utakmice, a ipak ih se smatra manjinom. Koliko je mnogo/malo publike u kulturi?
Tko su danas mecene, a koju korist imaju sponzori kulture? Je li danas kulturni mecena zapravo uspješan menadžer koji ne troši svoje, nego umije pronaći tuđi novac? Kakva su iskustva korporativnog financiranja kulture u nas – biraju li veliki sponzori samo velike, medijski atraktivne i međunarodne projekte što podrazumijeva mnogo publike?