Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/derzafanistori

Marketing

Što ti želiš?

Stojim neki dan u birtiji u koju dolazim u svrhu antropološkog eksperimenta i brbljam s tipom kojeg sam netom upoznala. Da smo bili na tulumu kod nekog doma, mi bismo bili oni dvoje koji se upoznaju jer stoje jedan do drugoga u kuhinji izgledajući izgubljeno dok se sva akcija odvija po ostalim sobama.

I tako, stojimo mi tamo i brbljamo, uglavnom kombiniranim stilom referenci i nesigurnosti, kadli u jednom trenutku lik meni veli:

„U redu, ali što ti želiš?“

U prvom trenutku, pomislih da nisam dobro čula i uputih mu jednan kićeni; „Hmmmmm??“

Pa mi lik uljudno i razgovijetno ponovi:

„U redu, ali što ti želiš?“

Što ja želim?! Nemam ja, stari moj, dvojbe oko toga što želim. Vrlo sam u dodiru sa vlastitom unutrašnjošću, a i vanjskošću. Proces donošenja odluka blizak mi je i razumljiv, emocionalna komponenta združuje se s racionalnom u procesu proizvodnje najboljeg rezultata.

No dobro, ali za što je ovo bitno? Što ilustrira ovaj minijaturni dijalog?

E pa, ilustrira činjenicu da od ljudi koji me okružuju, ovakvu jednu rečenicu nisam čula godinama. Od onih koji bi mi trebali biti najbliži i najdraži, kad si pravo razmislim, nema ni teoretske šanse čuti ovako jednostavno, profano i trivijalno pitanje, pitanje od centralne važnosti za hranjenje intimnosti među ljudima.


Post je objavljen 10.03.2008. u 15:52 sati.