Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hrizip

Marketing

Novosti!

Star Trek Online ipak živi?

Nakon prvotne vijesti da je projekt napušten, službene su web stranice opet promijenjene, Primjetite novo dodani "coming soon". Izgleda da se netko opet igra dodavanja s pravima na Star Trek franšizu. Nadajmo se da će igra ipak izaći i biti igriva za razliku od zadnjih 3 na tu temu. Dečki, budite kao Borgovi i skockajte konačnu tu igru!

Više podataka na : STO-WiKi








R.I.P. Gary


Preminuo je Gary Gygax (July 27, 1938March 4, 2008), nakon srčanog napada kojeg je doživio u svojoj kući u Wisconsin-u, uzeo je pogrešne lijekove i preminuo. On je otac svih role-playing igri i pojmova kao što su "hit point" itd. Davne 1974.g. izdao je prvu verziju Dungeons & Dragons (D&D), pod okriljem firme TSR (Tactical Studies Rules).
I would like the world to remember me as the guy who really enjoyed playing games and sharing his knowledge and his fun pastimes with everybody else.
Zar je toliko vremena prošlo od naše mladosti?




Ispravljanje glupe greške, by NPD...

THE NPD GROUP INTRODUCES SUBSCRIPTION TRACKING FOR SOFTWARE, VIDEO GAMES AND PC GAMES


PORT WASHINGTON, NEW YORK, February 11, 2008 – Leading consumer and retail information provider, The NPD Group, today announced the release of Subscriptions Reports, quarterly reports addressing the competitive and growing market for online subscription-based products in the PC Software, PC Games and Video Games industries.


Issued quarterly, these reports track the market for paid online subscriptions and renewals. They are valuable tools for any games or software company that includes subscription revenue as a part of its business model, and for companies considering entering these flourishing markets. They are based on consumer information reported by NPD’s online panel of more than 3 million consumers who have agreed to complete online surveys.


NPD’s PC Software Subscriptions Reports
deliver insight into market size, title level detail and demographic profiles for consumer software subscription spending in the Security, Tax, Personal Finance and Online Storage markets.


Those interested in PC Software subscriptions now have the ability to verify the size of the online subscriptions market in key categories, evaluate and size opportunities for competing pricing models, benchmark competition, and much more.


“These new additions to NPD’s portfolio of products provide manufacturers, retailers, licensors, publishers, developers, and financial services companies with the ability to track the size, growth and demographics of the U.S. market for subscription-based games and software” said Martin Zagorsek, vice president, The NPD Group.

NPD’s Video Game & PC Game Subscriptions Report provides insight into market size and title shares for paid online subscriptions to video games and MMO/PC games, gaming Web sites, and video game console services. It delivers the best view available of this burgeoning market, with reliable consumer insight straight from thousands of gamers ages 13 and older who are members of NPD’s online panel of 3 million consumers.

These products are an important step towards NPD's ultimate goal of providing a truly complete view of the North American PC game and video game markets, including all of the different ways consumers pay for and play video games, PC games, and related products,” said Zagorsek.

Konačno su se sjetili ubrojiti u svoje rezultate i igre kupljene ONLINE (elektroničkim putem). Bez tog segmenta tržišta (npr. bez Steam-a) njihove procjene na temu koliko je točno "teško" tržište nisu bile vrijedne pišljiva boba. Napredak je moguć i njihove greške sada su ispravljene. Konačno ćemo vidjeti REALNU sliku stvari. Pitam se doduše, zašto ja ne mogu naći posao koji bih mogao raditi ofrlje, pogrešno ili ne uopće i pritom dobivati plaću. Prije nekoliko tjedana imalo sam diskusiju s prijateljima iz industrije na temu "WoW je prodan u 8milja primjeraka, a gdje je EVE Online?" na što sam rekao "EVE se prodaje isključivo elektroničkim putem pa nema rezultate prodaje" na što su stručnjaci rekli: "kaj?!". Dajte mi da budem novinar, game developer ili zaposlenik NPD grupe, preklinjem vas. Ah da, previše sam školovan za takva mjesta. Hrkljuš.



Eve Online porezna prijava, rezultati.

Objavljeno je izviješće za zadnja tri mjeseca godine 07 za EVE Online glede virtualne ekonomije i financija u samoj igri. Istaživanje provodi Dr. "Eyjo" Guđmundsson, ekonimist kojeg je zaposlio CCP da proučava virtualne financijske trendove u igri. Bilježi se rast broja pretplata;

The population of EVE grew sharply in Q4. This jump is attributed to the Trinity expansion and continued interest for EVE. By the end of 2007, there were 220,000 active subscribers representing 460,000 player characters—a 14% increase from the 192,000 subscribers on October 1st, 2007.
Većina igrača ne napušta sigurne zone gdje nisu na milost i nemilost brutalnoj rulji:
Number of security space visits segmented by security level during the last two weeks of December 2007. Almost 50% of pilots never left high security areas (security status of 0.5 and above), and only 19% ventured into zero-zero space. In between, about 32% of pilots travelled between high-sec and low-sec areas. These numbers refer to characters that moved between at least two systems
Najprodavaniji brod u igri je i dalje Caldari Raven:
Figure 14: The Raven is still one of the most flown vessels in EVE. Production has been gradually increasing throughout the year, beginning at 12 thousand units per month and increasing to almost 16 thousand units in December. Price has also declined somewhat, or from 110 million ISK down to about 90 million ISK per ship. The Raven will probably continue to be popular throughout 2008.



Svijetla budućnost žanra?

TenTonHammer izvještava da dolaze dobra vremena za MMO genre. Naime trendovi pokazuju da se konačno napušta diabloidni koncept "označi pa tuci" pri kojem je metu potrebno označiti (oko nje se stvara krug) i zatim se metu udara automatizirano, bez vještine. Prvi pravi iskorak dalje od te dogme bit će Age of Conan. Prva igra koja je krenula u tom smjeru (Tabula Rasa) nije se proslavila iz mnogo razloga. Stari tradicionalni način zasigurno neće izumrjeti ali lijepo je vidjeti evoluciju jednog genre-a na djelu.



Paket prodaja; mi prouzročimo problem kako biste vi zahtijevali rješenje koje odgovara nama.

Rast vrijednosti tržišta prodaje virtualne valute. O ovom fenomenu već sam pisao pa ću ovdje samo ukratko ponoviti. Današnji MMO-ov najčešće zahtijevaju previše vremena od igrača. Pošto vrijeme stanovnika Kine vrijedi manje od vremena stanovnika Amerike, ovi potonji će outsource-ati svoju muku Kinezima. Na taj način zapadnjak neće trošiti svoje vrijeme na crnčenje ("grind"). Igre su toliko naporne da tržište prodaje virtualne valute za pravu valutu cvjeta.
Da li nam velike tvrtke (Blizzard, CCP, SoE) serviraju problem na temelju kojeg će svjetina reći "to tako ne može, netko bi tu nešto morao poduzeti"? Problem koji nam serviraju jest nesigurnost novčanih transakcija i potom zagušenje linije korisničke službe peticijama prevarenih kupaca. Drugi problem koji zagorčava igračima život su i nemilosrdna oglašavanja usluga prodavača zlata unutar same igre (spam). Rješenje ova dva nemala problema jest legalizacija virtualnog tržišta. Problem koji pritom vidim jest kako odvratiti developere određenog naslova od inzistiranja na dizajniranju napornih igri ako im ide u korist da igru naprave dovoljno napornom da će konzumentima igre moći prodavati in-game valutu?
Naime, ako Blizzard ikad legalizira kupovinu gold-a, počet će dizati novac od svjetine, kada se to desi, da li ćemo ikada vidjeti WoW2 u kojem nema crnčenja i gubljenja vremena na redundantne aktivnosti?
Bojim se da smo vjerojatno izloženi još jednoj manipulaciji, jer dobro je znana "fora" stvaranje umjetnog problema kako bi se poguralo rješenje koje odgovara onome tko je izmislio i problem. Mnogi obožavatelji teorija zavjera tvrde da je rušenje blizanaca organizirano "iznutra" kako bi se pokrenula američka ratna industrija i pritom zaradili lobiji koji u njoj imaju dionice (uključujući obitelj predsj. Bush-a).
Da li je trend kupovanja sitnica za vašu omiljnu igru npr. oklopa za konja DOBRA stvar? Nije.



Prosidba kroz Bejeweled?
Xanga user, Bernie, proposed for his girlfriend Tammy using a homebrew version of Bejeweled running on her Nintendo DS.

Bernie spent several weeks writing a homebrew version of the popular casual game from scratch. In Bernie's version, once the player (Tammy) reaches a certain score, the screen clears up and a ring drops down. Of course, Bernie was ready at that moment with a real ring at hand.

Tammy accepted and they had a nice dinner then filmed a recreation of the whole event.
Ne znam za vas, ali ako mala nije rekla da, zasluzila je da joj nesuđeni muž pobriše sve likove u WoW-u.



Većina rekrativnih igrača računalnih igri - žene?

A panel of game publishers, analysts, and investors met at this SXSW presentation to discuss the numbers and trends involving the female audience for casual games. For this talk, "casual games" comprises mostly web games and downloadable shareware games, and not, say, Wii party games or console downloads.

Parks Associates' Michael Cai began with some charts. According to the data, female gamers heavily prefer computers to consoles: female gamers spend an average of 70% of their gaming time on computers, versus male gamers' 56%. Female gamers make up 62% of the casual game audience, and this group, especially those age 13-17, play more sessions per month. There is less diversity among genres for female gamers as well: across age groups, puzzle and card games are the most popular casual games.
Stara stvar, cijela industrija kasni nekoliko desetljeća za drugim industrijama. Ja sam konstatirao prije 6 mjeseci da je danas većina "casual" igrača - ženskog spola. Ostale industrije su odavna shvatile da je ispravni put do muškarčevih novaca kroz njegovu ženu i djecu, jer ajde ti njima reci ne. Lako je reći ne prodavaču, imaj hrabrosti reći ženi. Za one koji žele više informacija o ovoj specifičnoj tematici neka kao prvi korak pogledaju serijal na servisu Ju Bi To nakon čega možemo prodiskutirati. Zločin bi bio u ovom trenutku ne iskoristiti priliku i ne pogledati ovaj genijalan dokumentarac, koji je ovako lako dostupan!
Posebice skrećem pažnju na šesti dio i na vremensku poziciju 4:55.


OMG! Članovi Risen-a (jedne od većih WoW guild-i) su nezadovoljni World of Casualcraft-om!!

Zaustavimo tisak! Elite raid-eri su nezadovolji, više u večernjem Dnevniku, u udarnom terminu!
They're mad that any level 70 scrub can waltz in and grab t6 gear from badges come 2.4. They say that all the time they spent farming instances has been for "nothing."
A što su oni očekivali? Što je njima cilj u životu? Farmanje nepostojećih neprijatelja u virtualnom svijetu JEST uzalud, tu među psihički stabilnim ljudima nema diskusije. Nakon ovoga nadalje proglašavaju:
"We are a group of gamers that likes being the best we can be. Well, WoW isn't about that anymore, so we are taking WoW for what it is - casual."
Dakle oni bi se ipak rado kompletno preselili u igru, u stvarnosti im baš i ne cvjetaju ruže, komunikacijske vještine im nisu na razini, školski program je dosadnjikav pa se djeca našla u situaciji da na rukama imaju 16h viška dnevno. Jasno to je jedini ispravan način konzumiranja igre, svi ostali su carebear budale pa zahtijevaju da Blizzard napravi igru JOŠ VIŠE centriranu oko farmanja. Igra je u ovom trenu toliko koncentrirana upravo na farmanje da ljudi masovno KUPUJU zlato od Kineza. Većina igrače populacije su rekreativci koji uopće nikad ne planiraju raid-ati end-game, zar svima njima treba objasniti da WoW nije igra za njih?
"He says that since they will have "nothing to show" for all their farming of BT, just as they have "nothing to show" for all their farming of AQ and Naxxaramas, it's not worth going on."
A što točno on očekuje da će imat za pokazat? Već vidim kavu s prvom ženskom osobom koju je upoznao u svojoj trideset i devetoj godini života; "Moja guilda ti raid-a svaki dan, svi imamo tier 6 epike, a ja sam im guild master, ali dosta sad o mojoj guildi ajmo sad o meni". Dečko, ti igraš VIRTUALNU igru, NORMALNO je da nećeš imati ŠTO pokazati. Još jedna guild-a iskazuje pasivni protest i prijete da neće igrati igru dok ne izađe nova ekspanzija (jer se ne isplati). Cijeli mentalitet po kojem je igra dovoljno odvratna da je ne želiš ni igrati ako nagrade ne osiguravaju premoć i iživljavanje nad drugim igračima. Ako pak nagrade to omogućavaju, e onda će mementalno zaostali igrači uložiti truda da ih dobiju tj. prionut će na grind. Ako je igri jedina svjetla točka skupiti najbolju opremu da te više nitko ne može gankati, a sve ostalo je odvratno, onda ćemu igrati? Na žalost iz perspektive "pro" gamer-a, igrati 16h dnevno je sasvim normalno i bogu ugodno. Oni plaču kao male bebe jer će neki casual moći za markice kupiti opremu. U cijeloj toj priči carevi zaboravljaju KOLIKA je enormna razlika između njih koji igraju 16h dnevno i onih koji igraju 16h TJEDNO. Znajući da je u Karazhanu moguće TJEDNO skupiti 22 markice (ako ne propustite ni jedan raid), zamislite koliko tjedana je potrebno da se skupi 150 markica samo za jedno oružje (neke klase trebaju više različitih oružja). Nakon oružja potrebno je još 400tinjak markica za ostale gluposti potrebne da bi se igralo igru. Igraču koji NE igra 16h dnevno za ovo treba solidna godina dana, a dečki iz Risen-a smatraju da je to premalo. Dečki, nabavite si život. Pozdravljam Blizzardovu strategiju za 2008-mu godinu po kojoj približavaju igru i onim ljudima koji RADE.





hr.digg|prijavi

Post je objavljen 10.03.2008. u 13:43 sati.