Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/broduboci

Marketing

Glupalizacija

Svijet je postao globalno selo. Navodno...
Da, zaista je teško proturiječiti ovom new age sloganu, ali ako smijem primjetiti – meni tu nešto smrdi... Ne znam smrdi li mi ovih dana više iz svinjca i kokošinjca ili pak iz dupeta selebrastičnog velikog brace, ali ljudi moji - ovo naprosto postaje neizdrživo!

Oh da, pa zašto bi mi uopće pokušali napraviti nešto novo, naše autentično i originalno, kad se uvijek može lijepo po principu plati-pejst, vrhunske budalaštine iz bijelog svijeta brzinski instalirati u naše ispražnjene i podatne glavice!

Ma kakva globalizacija – glupalizacija je na djelu! Ne mogu se oteti dojmu da smo danas svi zajedno, postali u stvari likovi, točnije reći - statisti iz filmova katastrofe. Samo, za razliku od takvih filmova u kojima je radnja, tematika i razvoj događaja vrlo jasan, gdje se točno zna tko su good guys a tko bad guys, mi smo izgleda u daleko goroj situaciji.

A pogotovo zbog toga što se u 99.9 posto filmova katastrofe kao jedan od ključnih likova obavezno pojavljuje spasitelj nad spasiteljima, moralni uzor i vertikala, lučonoša demokracije i prosperiteta, vascijelog Plavog Planeta, naravno - prikazan u liku i djelu Presidenta of JueSeJ-a.....

Naša stvarnost u kojoj živimo puno je gora od stvarnosti u takvim filmovima jer za Boga miloga, opravdano sumnjam da onaj lik koji trenutno stoluje u Bijeloj Kući može išta pridonijeti za spas čovječanstva...
Ne ne ne, rekao sam lijepo mnogo puta sam sebi – nemoj se nervirati zbog stvari na koje ne možeš uticati.
O kej, ne nerviram se više, idemo dalje.

Što se mene osobno tiče, najdraže elemente globalizacije, pardon – glupalizacije nalazim ne u informativnim emisijama, ne u dokumentarcima, već vjerovali ili ne – u televizijskim reklamama!?

Pa zar nije lijepo kad nam recimo, Penelope Cruz na tečnom hrvatskom objašnjava sve pozitivne učinke Loreal proizvoda!? Doduše, taj njezin tečni hrvatski se baš ne poklapa savršeno sa onim što se da iščitati na Penelopinim usnama, ali šta se tu može – nećemo cjepidlačiti! Uostalom, zar nije lijepo vjerovati da je Penelopa kao prava profesionalka naučila izgovoriti tih nekoliko rečenica na hrvatskom. Pa brate – imala je vrimena dok je čekala Odiseja onih pustih godina...

Ili, meni je baš super onaj tip koji reklamira Cilit Bang.
Ma nema šta, proizvodi Cilit Banga, očito su prava blagodat za svako domaćinstvo. Istinu govoreći, još mi uvijek nije jasno što žele dokazati kad onu kovanicu od jedne kune namakaju u nekakvu čudesnu kemikaliju, ali dobro – štatigajaznam, ne želim ni promisliti da se tu krije neka skrivena poruka za pranje novca....

Eh da, sve je to divno i krasno, ali...
Kao još jedno od blagodati glupalizacije, imamo, tko manje, tko više i MAX televiziju.
MAX televizija je super stvar. Jest da je plaćamo kao kajganu svetog Petra, ali kad se svi konti zbroje opet smo na dobitku...



Na maksici mi je najdraže gledati Nejšional Điografik. Tamo uvijek ima lijepih stvari.
Ali ne lezi vraže – nedavno za vrijeme emitiranja PP poruka, doživio sam šok!
Penelope Cruz, ona «naša» Penelope Cruz, u istoj reklami, za isti proizvod, ne govori hrvatski već – rumunjski!!!
Isto tako, na Hallmarku, onaj naš ljepuškasti mladić koji inače tako lijepo čisti sve živo od podruma do krova sa Cilit Bang-om i još usput umače našeg slavuja u čudesnu otopinu, dakle on tamo na Halmarku divani mađarski!?

Ajmeee!!!
Izdajice jedne!
Penelope, ti si jedna najobičnij kur...kako te nije sram!
Cilit Bang daso, pa šta nam uradi, zar hoćeš našu Hrvatsku da pomađariš???
Ne može se to tako, pa vi ste naši!

Ne želim vjerovati, a lako je moguće da ćemo već za koji dan imati prilike vidjeti Olivera Dragojevića kako špreha rumunjski i mađarski dok reklamira trgovine LIDL!

A Oliveru Proliveru, pa šta ti je to tribalo??? Legenda CRO- estrade spa je na to da reklamira smrznute i panirane osliće u nekakvom bezveznom trgovačkom lancu...
Ajmeeee....
Opet sam se počeja nervirat...





Ništa, u svakom slučaju i ove nedjelje sam odlučio svoje aktivnosti usmjeriti daleko od televizijskih ekrana. Za divno čudo, danas moje gojze nisu gazile visokim planinama i i mnogim drugim egzotičnim predjelima «Lijepe Naše» već su uglavnom bile usmjerene na poznate staze užeg zavičaja. U danu u kojem su uglavnom prevladavale sive boje, tražio sam tragove nekih veselijih...





Uvažavajući onu poznatu ekološku «misli globalno – djeluj lokalno», danas sam pokušao i na vec sto puta prohodanim stazama otkriti skrivena zrnca ljepote, dok su još tu, dok ih jos nisu odnijele razorne posljedice svekolike glupalizacije...





Bit će bolje...
Jednog dana...



Post je objavljen 09.03.2008. u 22:02 sati.