Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/curke200

Puno novosti

ejjj...wavewave
evo nas...javljamo se nakon dugo vremena...Petra nas već dugo nagovara da napišemo post pa će nam onda tek komentirat pa smo onda krenule napisat...petra sad ćeš obavezno komat jer si inače bang...jasno???...
puno hvala svima na komachima thumbup...znamo da ih nema puno, ali bolje išta nego ništa...imamo puno novosti za vas...
danas smo u velikoj depri crycry...sad se sigurno pitate zašto...pa zato kaj mi želimo na more, a ne da moramo ić u glupu školu cry...ali najbitnije zašto smo tužne je zato kaj mi želimo ić u stross cry...pretpostavljam da znate kaj je to...ali za one koji ne znaju to vam je disko-kafić kod trga...bile smo prošlu subotu i bilo je prejebeno yes...ali o tome ćemo poslije...sad prelazimo na malo sretnije novosti koje nas isto bacaju u bed, ali jebiga...šta se može...
sredinom drugog mjeseca (oko 15. ) smo išle u novi vinodolski na tečaj prve pomoći yes...išle smo nas dvije (marina i tea - ajme koji smo mi magarci, sebe prve spominjemo smijehsmijeh...a eto) i ivona iz našeg razreda i iz a razreda sara, anamarija, petra č. i dora...ako mislite da su išle samo cure, krivo mislite...od dečkiju je išo marijan iz našeg r. i juraj i damir iz a r...petra nam nije išla...nažalost crycrycry...mi smo se tam plakale kaj je nema, ali preživjele smo...ona je ostala bubina doma...jadna tuzantuzan...fakat smo bile tužne tuzan...no dobro...išla je PEGICA s nama, nažalost crycrycry...ali dobro...nije nam, hvala ti bože, ništa upropastila...sve je bilo supač thumbup...išli je, osim nas, još brdo škola....neki ljudovi iz tih škola su debili lud, a neki su simpa...odsjedali smo u nekom hotelu, neka villa...ne znamo sad kak se zove, ali nije ni bitno...najbitnije je da je taj hotel bio odmah pokraj mora yes...zbog toga smo u bedu, jer svaki put kad se sjetimo novog sjetimo se i mora i onda smo tužne crycry...s našeg prozora se vidla plaža i svaku večer smo čule pljuskanje valova cry...bilo je predivno...no da se vratimo na to što smo tamo radili...po cijele dane smo imali glupa predavanja...ujutro odmah poslije doručka pa sve do ručka (doručak je bio u 8.15...to nije normalno ludlud...mi mislile da ćemo se naspavat, a doručak tak rano lud...no dobro), onda poslije ručka...ali ne odmah...tu smo imali pauzu od 2 sata ili možda mrvicu više...to smo se zajebavali u sobama thumbup....to predavanje je trajalo do večere, a poslije večere smo imali nekakav disko u sklopu tog hotela...disko je bio jadan...prvo, ali drugi dan je bilo predobro yes...nažalost ja (tea) drugi dan nisam išla u disko jer me bolio trbuh, povraćalo mi se...poslije me bolila glava pa nisam išla cry...ali ok...drugi dan smo išli u grad do konzuma da si kupimo nešto za žderat i pit...i kad smo se vratili morali smo odmah ić na natjecanje...tam smo morali spašavat ljude (ne za stvarno, samo su se neki ljudovi pravili, ništa ozbiljno)...svaka škola se trebala podijelit u dvije grupe...našoj prvoj grupi je umro jedan čovjek...i našoj drugoj grupi je umro jedan čovjek...znači ukupno dva smijehsmijeh...ali nismo mi loši nekima su svi...bilo je smijeha...to ste trebali vidjet...bilo je stvarno supač...stavit ćemo na kraju ovog posta malo slikica...to bi bilo to za novi vinodolski...
e sad za stross...petri i katarini je bio rođendan prošli tjedan i za ročkas su nas i još par cura (patriciju, ivonu, zrinku) vodile u stross...bilo je predobro...kad smo ušle mislile smo da neće bit baš super, ali smo krivo mislile...predobro je bilo, predobro thumbupthumbupthumbup...super smo se zabavljale, plesale...ja (tea) sam si izravnala kosu...naravno...a kad sam izašla van...kosa frčkava, frčkava yes...tolko smo se sve oznojile od plesanja da smo izgledale ko da nas je neko zalio s kantom vode...starcima naravno nismo rekle da idemo tamo nego smo im rekle da idemo u kino i da film traje malo duže i popušili su foru...nisu ništa skužili...hvala ti bože...imali smo malo problema sa ivoninom starom, ali i to je dobro prošlo yes...tako je bilo dobro da bi mi sad još...ići ćemo mi 100% još samo ne znamo kad...petra je pitala starce ne daju joj... ja (tea) sam pitala, ali mi niš još nisu rekli...ja (marina) se bojim pitat jer mislim da mi neće dat...a za ostale cure ne znamo...joj da zrinka je pitala i njoj daju...blago njoj crycry...eto to bi bilo o strossu...
e imamo još jednu obavijest...ja (marina) ću uskoro nosit leće...jupi, jupi, jupi, jupi thumbup...jedva čekam...svi kažu da izgleda čudno bez naočala, ali meni (tei) uopće ne...bez obzira kaj uvijek nosi naočale meni uopće nije čudna...ne znam zkj...ali uglavnom jedva čekamo...
uf ovo je dugačak post...jako dugačak...sve nas prsti bole...ah to nam je kazna... kad nam se prije nije dalo pisat sad moramo sve te novosti strpati u jedan post...jesmo blesave headbangheadbang....
evo na kraju malo slikica iz novog:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to smo mi prije polaska...lijevo tea, desno marina

ovo smo mi u busu...lijevo marina, desno tea...ja (tea) sam malo debilno ispala kao i inače ali šta se može

marina, marina...naša mala mare...malo se zajebavam

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
naša soba...raspakiravamo se pa je malo neuredno...sram nas bilo zubo

pogled sa balkona susjedne sobe...mi nismo imale balkon nažalost

pogled sa našeg prozora...more crycry

evo to bi bilo to zasad od nas...
čitajte nas i komajte...
ciao... wavewave
kiss kiss

Post je objavljen 01.03.2008. u 14:30 sati.