Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/torment

London calling

Eeeeej!cerekEvo vratila se ja iz Londona...Ša da vam kažem,grad je genijalan.Stvarno sam ostala oduševljena i zaklela se da se vraćam tamo što prije to bolje.yesNadam se da će to bit na ljeto ako odem u summer school u Cambridge.thumbup
Day 1
U srijedu smo,začudo svi na vrijeme,stigli pred Linguae,našu školicu.cerekBio dogovor u 10.30 pa barem nismo bili pospani.Ugl,smjestili se mi u bas i krenuli u Trst na aerodrom.Došli smo tamo,pokupili karte i lunjali po aerodromu i oko njega.U početku je bilo malo trulo jer smo išli 2 grupe(mi s Vojaka i ovi s Rive),a nismo se uopće poznavali.Kad su nas tamo ispipali da slučajno ne bi unijeli bombu u cipeli,otišli mi na terminal i tamo stajali bar sat vremena što je,znaju svi koji su išli negdje dalje avionom,užasna gnjavaža.Al dobro,barem smo se većinom svi upoznali dok smo čekali poziv za u avion.U međuvremenu sam dobila jedan glupi nadimak i skoro izgubila kartu.zuboI sjeli mi napokon u avion,odgledali one stjuardese kak pokazuju izlaze i to.Bokte,nismo ni poletjeli,a oni već ko da ćemo se srušit.ludLet mi je bio ful gušt,što je čudo jer ja ne podnosim avione.noNajbolje mi je bilo kad smo poletjeli iznad oblaka.Ful je doživljaj.U avionu smo fino papali,sprdali se jer ne smiješ imat uključen mob i slične stvarčice.Oko 17 smo stigli na Stansted airport i tamo sjedili po koferima i naslikavali se.zuboAerodrom je ful super,računajući da to nije najbolji koji imaju.Čekali smo prijevoz do Gants Hilla(kvart u kojem smo bili smješteni),oko sat vremena.Kad smo napokon stigli na meeting point,a to je Gants Hill library,pričekali smo da po nas dođu obitelji kod koji smo trebali biti.Teacher,Nina i ja smo bile kod jednih ljudi koji su rodom sa Šri Lanke.Imaju 2 sina(5 i 9 godina,da ne bi bilo zabunerofl)i baš su simpa ljudi.Soba,moja i Ninina,je bila sasvim ok.Imale smo mjesta za sve i nije nam bilo hladno ni ništa.I dobro,večerale smo kod njih i otišle spavat oko ponoći.
Day 2
U četvrtak smo krenuli u šetnju po gradu.Vidjeli London eye,al se nismo mogli vozit jer oduzima dosta vremena.Vidjeli smo i famozni Big Ben i Buckingham palace.Meni su ful lijepi.sretanVidjeli smo i one crvene govornice,normalno,svi su se išli slikat u njima.smijehOnda smo otišli na Westminster Abbey.Baš mi se svidio taj dio grada,al svi pokraj kojih sam prošla su bili turisti.beljOnda smo otišli na Trafalgar.Ful je velik.Svi se penju po onim lavovima i slikaju se.Ja nisam.Nisam htjela riskirat da se polomim pri tom pothvatunutVidjeli smo i onu smjenu čuvara.Bokte,cijeli orkestar za svaku smjenu.Anyway,prošli smo Oxford streetom i dobili slobodno na Picadillyju koji mi je super.Tamo mi sjeli kod one fontane i čekamo da se svi skupe jer je većina išla do Pizze hut,McDonaldsa ili BurgerKinga pojest nešto.I sad se mi skupimo i teacher nam dijeli neke prospekte i zadatke ša treba nać u British museumu u koji smo krenuli.Slušamo mi nju kad nam dođu neki likovi i pitaju hoćemo li napravit krug po trgu plešući onaj "vlakić".ludMi pristali,onak iz fore.I dobili smo slike na polaroidu.Baš bilo super.thumbupDošli do British museuma koji je ogroman!I dobili opet slobodno da nađemo to što nam je rečeno.Ponosno izjavljujem da smo sve našli(uz poštenu dozu zabušavanja na stepenicama ispred)roflDobro,osim neke mumije zbog koje je MaĐacerekskoro dobila sijede da bi na kraju ispalo da više nije na izložbi.Nakon toga smo otišli na Oxford street i dobili opet 2 sata slobodno.Nakupovali smo se svega i svačega.Ako ste ikad tamo odite u Zavvi.To je najzakon music shop na svijetu.yesZaboravih reć da smo bili u Starbucksu.Imaju najbolju kavu na svijetu.cerekSad sam se navukla na to i jasno mi je zašto mi je Iffica toliko pričala o tome.cerek
Day 3
U petak ujutro smo išli na vožnju brodićem po Temzi.Isss,kak je ta rijeka prljava...Mislim,znala sam da je prljava,al nisam mislial toliko.Boja joj je neka žuto-smeđa.blablaUgl,vidjeli smo masu mostova.Uključujući i London bridge preko kojeg smo već bili prošli dan prije.Tim brodićem smo se dovezli to Tower of London.Ful je lijep meni.Bili smo i unutar zidina.Unutra je White tower.Vidjeli smo neke tadašnje sprave za mučenje,neke krune s masom dijamanata...Meni je bio fora Traitor's gate i Bloody tower jer unutra rješavaš neku mystery o dvojici kraljevića.Super mi je to što su u svim tim dvorcima napravljeni i neki filmići i tak te igre.yesNakon toga smo išli do St.Paul's cathedral i malo sjeli ispred i odmarali se i slikali.beljKad smo se odmorili otišli smo u Tate Modern.To je ona kao galerija moderne umjetnosti.Tamo je ona pukotina,ako znate,The crack.Ugl,ide posred prizemlja i koštala je 3 milijuna funti.nonoMeni je to ful super bilo.Tate Modern je ogroman!Veći od British museuma,ako se ne varam.Isto kao u Toweru imaju te filmiće i igrice,što mi je zakon.I super mi je što unutra ljudi dolaze i jest i sve to,a ne samo gledat te izložbe.Anyway,završili mi s tim nakon jedno 2 sata i krenuli na večeru u China town.Imala sam na početku poteškoća sa onim štapićima,al Robi koji se kuži u to mi je pojasnio.Zapravo većini jer je tu bilo prilično problema.zuboMeni se kineska hrana svidjela.Bila je neka salata,meso,riža...njami
Day 4
U subotu smo išli u Little Venice.To je dio grada gdje je kanal i ima ljudi koji žive u brodićima.Mi smo išli brodićem u Camden town.Pregenijalan mi je.Ima stvarno svega i svačega.To je jedan manji do grada koji ko da živi za trgovine i to.Ima dio koji je kao placa,a ima i dio baš s dućanima.Od onih tipa Sun House,do onih tipa T-pop,pa oni za suvenire i,što je najvažnije,Starbucks.partyTamo smo se nakupovali i,nakon kojeg sata krenuli natrag u centar.Otišli smo do Knightsbridgea.To vam je onaj ful fancy dio grada gdje žive celebrityji.Jbt,ulica miriši po parfemu.zuboUgl,uđemo mi u Harrods.To je u tom dijelu grada,što će reć da je neka fancy robna kuća u kojoj ne moš niš kupit za manje od 80 funti.I prođemo mi čak četvrtinu prizemlja kad nas neki čuvar izbaci van.ludTeacher išla pitat u čemu je problem,a on će njoj da ne smije dopustit grupu ljudi unutra.ludMi onak uvrijeđeno izađemo van,pokažemo mu najduži prst i odšetamo se.smijehNastavili smo šetat po gradu i opet dobili slobodno.Mi cure iz grupe odmah u Pizzu hut pa u Starbucks.cerekKad smo se vraćali na meeting point,naletimo mi na Fcuk i odmah šturaj unutra.smijehIšle smo to vidjet onak iz fore,nije baš da smo nešto našle pa išle kupovat.Kad smo se svi skupili gdje treba,otišli smo u jedan kafić i tamo sjedili i pričali.To nam je bila zadnja večer pa smo se sprdali po gradu malo duže.Probali smo uć i u pub,al normalno,nisu nas pustili unutra.zujoKrenuli mi doma tubeom.Meni je taj tube,tj.underground,subway,metro,podzemna željeznica,kako god,bio najveći doživljaj od cijelog Londona.Svaki dan smo se vozili više puta jer kad ujutro kupimo kartu onda nam vrijedi za cijeli dan.Nama je najveći gušt bio onaj ženski glas koji najavljuje koja je slijedeća stanica,do kud vlak vozi i to jer na svakoj stanici kaže:"Please mind the gap between the train and the platform."thumbupcerekzubo.Nama je to bilo nešto najlegendarnije pa si je većina(tu spadam i ja)kupila majicu na logo London Undergrounda na kojem piše Mind the gap.roflTe underground stanice su mi super.Kako se vozite pokretnim stepenicama,svi stoje desno,ak hodate po undergroundu onda se hoda lijevo.Sve one elektroničke stvarčice na kojima piše kad je koji vlak tu,sve su čitave.Takav red je u tom gradu.Sve busne stanice su isto takve.Nema ni jednog jedinog potpisa u busu ni zašaranog sjedala.Ljudi,ako vas samo okrznu na ulici,odmah se ispričavaju.To me se baš dojmilo.yesAnyway,čekamo svi mi vlak,a bila gužva.Dođe vlak i sad mi krenemo unutra i Robi i ja,specijalci,ostanemo vani.Ovi nam se smiju iz vlaka i mašu nam.ludAl dobro,čekali smo slijedeći jer se ionako išlo samo jednu stanicu prije presjedanja pa su nas tamo čekali.Normalno,poslije su nas sprdali.zuboUkrcamo se mi svi napokon u pravi vlak i sad opet onaj glas-Mind the gap...cerekI mi počeli s rap izvedbom tog glasa,pa metal,pa emo,pa techno,pa po američkoj himni.zubosmijehLjudi nas onak čudno gledaju,a mi pjevamo i plješćemo.thumbup
Day 5
U nedjelju smo se morali ustati prije 6 ujutro.Večer prije smo kasno došli pa se išli spremat tako da smo spavali svega 4 sata,ako i toliko,pa smo bili svi mrtvi umorni.zijevSkupili smo se u 7 i nešto na meeting pointu kod Gants Hill library,pozdravili se s obiteljima i otišli na aerodrom.Sreća pa je ful zakon pa nam nije bilo dosadno iako smo opet dugo bili na terminalu.I eto,poletimo mi,gledamo kroz prozor i mašemo Londonu uz obećanja da se vraćamo što prije moguće...

Post je objavljen 25.02.2008. u 14:33 sati.